آیت الله ناصری یزدی:

شورای شهر جای سیاست بازی نیست/توان حل مشکلات، ملاک تعیین افراد در انتخابات آینده

نماینده ولی فقیه در استان یزد ترویج فرهنگ دینی و حراست از ارزش‌های انقلابی را مهمترین وظیفه نماینده مردم در شوراهای اسلامی دانست و بیان کرد: شورای شهر جای سیاسی بازی نیست و افراد باید این آفت پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۳۲۷۵۳۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: مردم به دنبال افرادی باشند که فارغ از حزب و گروه‌بازی فقط به دنبال حل مشکلات مردم و دنبال ترویج فرهنگ دینی و حفظ جایگاه دارالعباده تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: جای شورای اسلامی شهر‌ها برای کار و خدمت به فرهنگ و گره‌گشایی از مسایل و مشکلات است و اصلا جای کار سیاسی و دنبال حزب‌گرایی نیست و مردم باید با بینش و بصیرت کامل به افراد مناسب و دلسوز جامعه اسلامی رای دهند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: افرادی که دلسوز مردم هستند باید وارد عرصه انتخابات شورا‌های اسلامی شوند و احساس وظیفه کنند که این موضوع از جمله رسالت ملی و انقلابی است و همه در قبال مردم و کشور مسوول هستند و بی‌توجهی به آن اصلا پذیرفته نیست.

ناصری یزدی با بیان این‌که شورا‌های اسلامی شهر و روستا فقط محل خدمت به مردم و فرصت مناسبی برای گره‌گشایی است، تصریح کرد: افرادی که دلسوز مردم هستند باید با احساس مسئولیت در قبال آینده ملت و انقلاب وارد عرصه انتخابات شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد ترویج فرهنگ دینی و حراست از ارزش‌های انقلابی را مهمترین وظیفه نماینده مردم در شورا‌های اسلامی دانست و بیان کرد: شورای شهر جای سیاسی بازی نیست و افراد باید این آفت پرهیز کنند.

ناصری یزدی بیان کرد: باید در نوروز و حضور مسافران و گردشگران، حرمت شهر مذهبی یزد در ابعاد مختلف حفظ شود، چون این استان جای انجام امور خلاف شرع مقدس نیست و باید مسوولان مواظبت کنند تا برنامه‌های تعطیلات نوروزی در شان مردم باشد.

ناصری با بیان اینکه شادی حق مردم است، تصریح کرد: مردم ما باید شاد باشند، اما شادی حلال. بار‌ها خواسته شده برای بانوان پارک اختصاصی درست کنند، ولی تاکنونی توجهی به این خواسته نشده است و متاسفانه بانوان ما در خیابان‌ها به دوچرخه سواری می‌پردازند..

ناصری یزدی به تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: خدمت به جانبازان و خانواده‌های معزز شهیدان یک رسالت دینی و انقلابی است و همه در قبال آن مسوولیت دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار