خبرهای داغ:

ستاد اجرایی فرمان امام؛ در خط مقدم/توزیع هست هزار بسته معیشتی در استان سمنان

شاهرود_مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)؛ در خط مقدم کمک‌مومنانه قرار دارد، گفت: در پنجمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه هشت هزار بسته معیشتی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۵۶۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
ستاد اجرایی فرمان امام؛ در خط مقدم/توزیع هست هزار بسته معیشتی در استان سمنانحامد احمدی، مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به توزیع بیش از هشت هزار بسته معیشتی در استان سمنان در پنجمین و آخرین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در سال جاری اظهار کرد: این بسته‌ها به ارزش قریب به ۴۰ میلیارد ریال توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سپاه در آستانه سال نو بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است، افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه‌فرنگی، سویا، ماکارونی و... است که با شناسایی خانواده‌های کم برخوردار توسط گروه‌های جهادی ثبت‌شده در این ستاد بین آن‌ها توزیع می‌شود.
مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان سمنان با تأکید بر اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در استان بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر و جهیزیه و امکانات دیگر توزیع کرده است، بر ضرورت تداوم این اقدامات در راستای خدمت‌رسانی به محرومان جامعه تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها