خبرهای داغ:

توزیع ۲۰ سرویس جهیزیه در شاهرود

شاهرود_مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از تهیه و توزیع ۲۰ سرویس جهیزیه بین زوج های جوان این شهرستان به مناسبت عید مبعث خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۷۵۶۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
توزیع ۲۰ سرویس جهیزیه در شاهرودسیدحسین میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، با بیان اینکه در پنجمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه سه هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توزیع شد، افزود: این بسته‌ها با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه و توسط گروه‌های جهادی ثبت‌شده در شهرستان توزیع شد.
وی گفت: تا پایان سال نیز چهار هزار بسته معیشتی توسط حوزه‌ها و اقشار بسیج و خیران تهیه و بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع خواهد شد که در مجموع در مرحله پنجم، هفت هزار بسته در شهرستان تهیه و توزیع می‌شود.
مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه در این مرحله ۲۰ سری جهیزیه شامل ۱۳ قلم کالای ایرانی نیز به زوج‌های جوان در آستانه مبعث نبی اکرم (ص) اهدا شد، خاطرنشان کرد: تلاش همه خدمت‌گزاران در بسیج و سپاه کاهش آمال مردم محروم است.
میرکریمی بیان کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی با همراهی سایر نهاد‌ها در تحقق منویات ایشان گام برمی‌دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها