همزمان با روز بزرگداشت شهدا؛

پیکر شهيد امیری در پاكدشت تشييع شد

پیکر شهيد محمد رضا امیری بعد از گذشت 6 سال در سوریه تفحص و در پاكدشت تشييع شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۱۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید امیری از شهدای مدافع حرم ظهر امروز همزمان با روز بزرگداشت شهدا، در پاكدشت تشييع شد.
شهيد محمد رضا امیری 31 ساله، مجرد و اهل افغانستان است كه همراه با خانواده در محله مامازند شهرستان پاکدشت رندگي مي كرد، فرزندي از خانواده‌ مذهبي بود كه به درخواست خودش و از لشكر پرافتخار فاطميون به خط مقدم نبرد با نيروهاي تکفیری و دفاع از مقدسات اسلامی به ویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) در سوريه اعزام شد.
وي كه در سال 1392 به سوريه اعزام شده بود بعد از موفقيت هاي گوناگون و خنثي کردن اهداف تکفیری ها سرانجام در پانزدهم شهریورماه سال 93 در منطقه هندورات استان حلب سوریه به مقام پر افتخار شهادت رسيد.
پیکر این شهید پر افتخار مدافع حرم چندی پیش بعد از گذشت 6 سال در سوریه تفحص شد و به کشور بازگشت.
امت شهيد پرور و ولايي پاكدشت امروز و قبل از اقامه نماز جمعه، با اين شهيد معظم در مصلي امام خميني(ره) پاكدشت وداع كردند، سپس بعد از اقامه نماز دشمن شكن جمعه بر پيكر اين شهيد معظم به امامت امام جمعه شهرستان نماز اقامه شد.
پيكر شهيد امیری كه براي دفاع از حرم و حمايت از مقاومت جنگيد با حضور مقتدرانه امت شهيد پرور پاكدشت دوشادوش برادران جمهوري اسلامي افغانستان به سمت ميدان معلم اين شهرستان تشييع و در نهايت مراسم تدفین وي در گلزار شهدای امامزاده حمزه رضا(ع) خاتون آباد پاكدشت برگزار شد.
گفتني است لشکر فاطمیون گروهی متشکل از مهاجرین افغانستانی است که رزمندگانش از چند سال پیش تاکنون با تروریست های تکفیری در مناطق مختلف سوریه می جنگند.
شایان ذکر است طی سال های اخیر پیکر ده ها تن از شهدای افغانستانی مدافع حرم در شهرهای مختلف استان تهران تشییع و تدفین شده است.
این گزارش حاکی است شمار شهدای مدافع حرم پاکدشت تا امروز به بیش از 75نفر می رسد كه از اين حيث پيشتاز در بين ديگر شهرستان ها است.
به گفته ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان پاکدشت مراسم گرامیداشت این شهید شنبه 23 اسفند بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) پاکدشت واقع در میدان ساعت این شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

پیکر شهيد امیری در پاكدشت تشييع شد

پیکر شهيد امیری در پاكدشت تشييع شد

پیکر شهيد امیری در پاكدشت تشييع شد

ارسال نظرات