خبرهای داغ:
مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان همدان:
همدان-مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان همدان گفت: استان همدان دارای ظرفیت بالایی در ورزش است که باید برای شکوفایی آن تلاش شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۷۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

استان همدان دارای ظرفیت بالایی در ورزش استبه گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هیئت اندیشه‌ورز ورزشکاران سپاه ناحیه همدان با حضور مربیان، نخبگان ورزشی، روسای هیئت‌های ورزشی، فرماندهان حوزه‌های خواهر و برادر و برخی مدیران تربیت بدنی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در کانون بسیج همدان برگزار شد.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان همدان در این نشست اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی سکوهایی که ورزشکاران کسب می‌کردند بسیار اندک بود اما امروز به فضل الهی و به برکت خون شهدا، با رویش‌های جدیدی که در حوزه ورزش صورت گرفته در بسیاری از رشته‌های ورزشی خوب درخشیده و در عرصه بین‌المللی جریان‌ساز شده‌ایم.

احد امیری با اشاره به جایگاه زنان افزود: قبل از انقلاب برای زنان ارزش قائل نمی‌شدند اما امروز زنان جایگاه واقعی خود را پیدا کرده‌اند و پا به پای مردان و بعضا بهتر از مردان در عرصه‌های مختلف می‌درخشند.

وی ادامه داد: نمونه این امر خواهران ورزشکار همدانی هستند که توانسته‌اند با پشت سرگذاشتن رقبای خود سهمیه المپیک توکیو را کسب کنند و البته این نشان دهنده آن است که استان همدان دارای ظرفیت بالایی در ورزش است که باید در شکوفایی آن تلاش شود.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان همدان با بیان اینکه یکی از افتخارات همدان، سردار شهید «حاج حسین همدانی» است، گفت: سردار همدانی کسی بود که نام استان همدان را در جهان به اهتزاز در آورد.

وی افزود: زمانی که گروه‌های تروریستی داعش عرصه را برای مسلمانان سوری تنگ کرده بودند و به دنبال نابودی حرم حضرت زینب(س) بودند، ایشان وارد عرصه شدند و با تشکیل بسیج مردمی و مقاومت نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

امیری ابراز داشت: عاملی که باعث شد این اتفاق بزرگ به دست شیرمرد همدانی رقم بخورد، اخلاص و توکل بالای ایشان بود که ورزشکاران عزیز ما نیز باید از این عامل بهره جسته و در میدانی دیگر به نام ورزش قهرمانی و پهلوانی نقش‌آفرینی کنند.

در پایان برنامه نیز متولیان ورزش سپاه استان و ناحیه در جایگاه حاضر شدند و به پیشنهادات و انتقادات ورزشکاران بسیجی شهر همدان گوش فرا دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات