خبرهای داغ:
كارگاه آموزشي حفظ قرآن كريم در قالب "طرح الحافظون" در حسينيه شهدای گمنام تیپ جوادالائمه(ع) استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۷۰۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، شکفته اظهار داشت: گسترش قرآن از ارزش و منزلت بسيار زيادي برخوردار است و همه بايد تلاش كنيم و از همه ظرفيت خود براي ترويج فرهنگ قرآني و اسلامي بهره بگيريم.

وي افزود: دين اسلام كامل‌ترين و بهترين دين در بين تمام اديان در تاريخ است و كتاب آسماني قرآن نيز دستورات دين اسلام را به بهترين و رساترين شكل بيان كرده و خواندن قرآن و عمل به دستورات آن مايه رستگاري و سربلندي انسان است.

مسئول روابط عمومي و تبليغات تیپ حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از برگزاري كارگاه آموزشي حفظ قرآن كريم در تیپ حضرت جوادالائمه علیه السلام خبر داد و بيان داشت: كارگاه آموزشي حفظ قرآن كريم در قالب طرح الحافظون در حسينيه شهدای گمنام از صبح امروز برگزار شد و از نظر كيفي در مرحله بسيار خوبي انجام شده است.

شکفته تصريح كرد: اين كارگاه آموزشي در واقع در راستاي ترويج فرهنگ قرآني ويژه كاركنان تیپ حضرت جوادالائمه علیه السلام برگزار شده كه تاكنون مورد استقبال خوبي قرار گرفته و تعداد زيادي ازکارکنان با شركت در اين كلاس از بركات اين دوره بهره‌مند شده‌اند.

وي افزود: طرح الحافظون در ماه رمضان نيز تداوم دارد و در ادامه راه سعي داريم با بهره‌گيري از اساتيد مجرب و حافظان كل قرآن كريم در ارائه شيوه‌هاي جديد حفظ قرآن كريم نيز بپردازيم.

مسئول روابط عمومي و تبليغات تیپ حضرت جوادالائمه(ع) خاطرنشان كرد: پس از فضاسازي تبليغي در راستاي ايجاد انگيزه و ترغيب كاركنان براي ثبت نام در اين دوره آموزشي از صبح امروز با برپايي كارگاه آموزشي كار را براي حفظ يك جزء از قرآن كريم شروع كرده‌ايم.

شکفته يادآور شد: قرآن در بين اقشار مذهبي جامعه مهجور مانده است كه با برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده سعي بر استمرار و تداوم اين دوره‌هاي آموزشي در راستاي ارتقاي سطح معلومات قرآني كاركنان و درك و فهم معاني بلند قرآن به عنوان برنامه مدون زندگي و نسخه شفابخش همه انسان‌هاي عالم داريم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار