خبرهای داغ:
همزمان با روز شهید برگزار شد

نهمین یادواره شهدای شمال غرب لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب (ع)

نهمین یادواره شهدای گردان تکاور و اطلاعات لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم در شمال غرب، شامگاه جمعه همزمان با روز شهید برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۷۷۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ار قم، نهمین یادواره شهدای گردان تکاور و اطلاعات لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم در شمال غرب، شامگاه جمعه همزمان با روز شهید، با حضور سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشگر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) استان در فرهنگسرای جوان برگزار شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام در این مراسم ضمن بزرگداشت مقام شهداء و همچنین تکریم خانواده‌های ایشان به بیان تشریح ماموریت لشکر ۱۷ در شمال غرب کشور در مناطق سردشت و ارتفاعات جاسوسان در مقابله با گروه پژاک در سال ۹۰ اشاره نمود.


سردار گنجعلی عنوان کرد: دشمنان اصلی ما پژاک و زیر شاخه آن پ. ک. ک.، که اهدافی از جمله تغییر قانون اساسی، از بین بردن حاکمیت، نفی اخلاق و نفی خانواده و سنت‌ها را دنبال می‌کردند الحمدالله با عنایت حضرت حق طی چند مرحله عملیات، مناطق تصرف شده به دست این دشمنان آزاد گردید و در این راه شهیدانی از این لشکر بنام‌های شهید سعید غلامی شهروز، شهید روح الله شکارچی، شهید محمد سلیمانی، شهید عباس عاصمی، شهید محمود احمدی تبار، شهید علی اکبر جمراسی، شهید سید عبدالحسین موسوی نژاد، شهید، ولی اله صحرایی، شهید مهدی خبیر و سرباز شهید ابوطالب بزمی تقدیم نظام و انقلاب گردید.


حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان نیز در این مراسم از ایثار و فداکاری‌های شهداء و خانواده‌های شهداء روایت کرد و در ادامه سید حمید رضا برقعی با اشعاری زیبا در مدح مقام شهداء جمع حاضر را بهره‌مند نمود.


در پایان ضمن قدردانی ازخانواده محترم شهداء به رسم یادبود هدایایی تقدیم آنان شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار