خبرهای داغ:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان خبر داد

کشف ۱۹۲۴ مواد خوراکی و شوینده احتکاری در همدان

همدان-رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف یک هزار و ۹۲۴ کیلوگرم مواد خوراکی و شوینده احتکاری در حاشیه شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۰۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
کشف ۱۹۲۴ مواد خوراکی و شوینده احتکاری در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مجتبی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و گشت زنی‌های مستمر موفق به شناسایی کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در بازرسی از یک باب منزل در حاشیه شهر همدان شدند.

وی افزود: در پی تحقیقات بیشتر مشخص شد، مدتی است که کالا‌های اساسی مورد نظر در آن محل احتکار شده که در این راستا ۹۱۶ کیلوگرم روغن، ۶۹۰ کیلو گرم قند، ۲۷۰ کیلوگرم شکر و ۴۸ کیلو گرم مواد شوینده که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده از این منزل کشف و پرونده متهم در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان گفت: هر گونه اخبار در خصوص احتکار و قاچاق کالا و ارز را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

*کشف ۴۱ رأس دام فاقد مجوز در همدان

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی  استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی استان، از دو دستگاه خودرو نیسان باری تعداد ۴۱ رأس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند.

محمدی با بیان اینکه دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با سودجویان و فرصت‌طلبان اقتصادی مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار