خبرهای داغ:

رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق روستای دهملا در شهرستان شاهرود

شاهرود_با محوریت تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار اجرایی شد،با اجرای رزمایش خدمت متعالی، بخشی از شبکه فشارضعیف هوایی سیمی روستای دهملا از توابع شهرستان شاهرود، اصلاح و بهسازی شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۱۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق روستای دهملا در شهرستان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با عنوان این مطلب بیان داشت: در این رزمایش شبکه سیم مسی محدوده خیابان فردوسی روستای دهملا به کابل خودنگهدار آلومینیومی تبدیل شد.
جمال فرخ زاده با بیان این که دوهزار و ۱۴۵ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده گفت: رفع ۱۸ کانون خطر شناسایی شده، برطرف نمودن ۱۸ مورد حریم شبکه‌های توزیع برق و سه مورد شاخه زنی و برداشتن مانع از روی شبکه، از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در این طرح جهادی – ضربتی اجرائی شده است.
وی اظهار کرد: کلیه فعالیت‌های پیش بینی شده با بهره گیری از ۵۸ نفر نیرو‌های اجرایی و تخصصی از برق شاهرود، دامغان و بسطام عملیاتی شده است.
فـرخ زاده با اشاره به این که افـزایش قـابلیت اطمینان خطوط برق رسانی، پیشگیری از سرقت احتمالی شبکه سیم مسی، رفـع کانون‌های خطر و حریم شبکه در زمره اهداف این رزمایش محسوب می‌شود افزود: ایجاد تعادل فاز‌های شبکه، اصلاح اتصالات سُست در شبکه فشارضعیف، ارتقای کارایی عملیات، کسب مهارت، تصمیم گیری و اجرا در شرایط اضطراری، هم افزایی امور تجمعی و کاهش خاموشی‌های ناخواسته، از دیگر اهدافی است که در این مانور به دست آمد.
وی با بیان این که سناریوی طرح ریزی شده ظرف شش ساعت به انجام رسیده اضافه کرد: چنانچه اقدامات مورد اشاره به روال عادی اجرا شود، بیش از شش روز کاری زمان لازم داشته و با بسیج نیرو‌های متبحر و تجمیع امکانات و تجهیزات، ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن، حجم وسیعی از تاسیسات توزیع برق بهینه سازی گردیده و قطعاً افزایش رضایت مندی مشترکان را نیز در برخواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها