سردار سلیمانی عنوان کرد:

سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر انقلاب تصویب شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج که مبتنی بر بیانیه گام دوم تدوین شده و در دو سه هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب تصویب و توسط فرمانده کل سپاه به بسیج ابلاغ شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۹۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، چهارمین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج صبح امروز و با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا تویسرکانی و تعدادی دیگر از فرماندهان آغاز شد.


سردار غلامرضا سلیمانی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج که مبتنی بر بیانیه گام دوم تدوین شد. در دو سه هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب تصویب و توسط فرمانده کل سپاه به بسیج ابلاغ شد.


وی افزود: تدابیر رهبر انقلاب بسیار راهگشا است و مهم ترین بخش این سند تعلیم و تربیت است و نگاه جامعی هم به بسیج و هم به جامعه‌ وجود دارد. نگاه این سند فراتر از بسیج است.  در بخش تعلیم و تربیت سیاست های عمده و اصولی پیش بینی شده است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تعلیم و تربیت از سنین کودکی آغاز و تا میانسالی ادامه خواهد یافت. پیاده سازی این سند بر اساس منظومه فکری رهبر انقلاب خواهد بود.

وی گفت: مجاهدت های بسیجیان در سراسر کشور با وجود ویروس کرونا و فشار های دشمن، نشان دهنده خروجی مسائل تربیتی است.




ارسال نظرات