همسر شهید علی عدالت منش در گفت و گو با «بسیج»؛

شناخت و عمل به مکتب شهیدان نیاز جامعه امروزی است

همسر شهید علی عدالت منش گفت: صحبت های نادرست در ارتباط با رفتن رزمندگان به جبهه های حق یک غصه بزرگ در دل ما خانواده ها است، در زمان جنگ بعد از فرمان امام خمینی (ره) برای حضور هیچ کس به فکر مادیات و غیره نبود.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۳۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همسر شهید علی عدالت منش در گفت و گو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه این شهید والامقام همیشه در عرصه های انقلاب اسلامی حضور داشت و شاگردانش نیز در همین راه شهید شدند، اظهار داشت: همسرم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هماهنگی شهید مصطفی چمران در سفر چند ماهه ای به لبنان گزارشاتی از اوضاع آن منطقه تهیه و پس از بازگشت به استحضار نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دفتر نخست وزیری رساندند.

وی با اشاره به اینکه با شروع جنگ تحمیلی چندین بار به طور داوطلبانه و امداگرانه و بسیجی وار از سوی سپاه پاسداران کرج به جبهه ها اعزام شد، بیان کرد: شهید بزرگوار در آن جا نیز هم در کنار حضور در جبهه های حق به تبلیغ هم مشغول بود.
وی افزود: همسرم در یک خانواده کاملا مذهبی و قرآنی متولد شد و چندین بار در جهت مبارزات خود با رژیم طاغوت به زندان های ساواک رفتند.

همسر شهید علی عدالت منش همچنین با اشاره به وصیت نامه و نوشته های شهید والامقام، بیان کرد: شهید در منطقه مریوان با همراهی رزمندگان دیگر توانسند راهی برای انتقال آّب به مجاهدان جبهه ها ایجاد کنند، در آن زمان رزمندگان برای تهیه آب یا دچار جراحت و شهید می شدند که طرح ایجاد پمپ آب در آن منطقه باعث کاهش آسیب به رزمندگان شد.

وی با بیان اقدامات و فعالیت های انقلابی خود در زمان رژیم طاغوت، ابراز کرد: حضور و ثابت قدمی شهید بزرگوار در میدان ولایت مداری و در خط رهبری بودن باعث شد من و فرزندانمان نیز در همین میدان باشیم؛ فرزندانمان راه تقوا و ولایت پذیری پیش گرفته اند، خانواده ما با افکار و مکتب بسیج زندگی کردیم، اهداف و راه روش بسیج شاخصه اصلی زندگیمان است.

وی عنوان کرد: صحبت های نادرست در ارتباط با رفتن رزمندگان و مجاهدان به جبهه های حق علیه باطل یک غصه بزرگ در دل ما خانواده شهداء و ایثارگران است، شهید والامقام از قبل انقلاب شخصیتی شناخته شده، بودند، در زمان جنگ بعد از فرمان امام خمینی (ره) برای حضور در جبهه ها هیچ کس به فکر مادیات و غیره نبودند.

همسر شهید علی عدالت منش در پایان خاطر نشان کرد: همسرم علی عدالت منش در سال 61 در منطقه قوچ سلطان مریوان به مقام شهادت نائل آمد، مقام معظم رهبری به ما توصیه و رهنمود کردند که وصیت نامه های شهداء را مطالعه کنیم و جوانان و نسل آینده انقلاب اسلامی با خانواده های شهداء و رزمندگان دیدار و گفت و گو داشته باشند و ولایت پذیر باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها