خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف بیش از ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۳ هزار و ۶۷۴ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۵۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کشف بیش از ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مبنی بر فروش مقدار قابل توجهی مواد محترقه توسط افراد فرصت طلب در سطح شهر ملایر و اطراف بازار، اکیپی از مأموران پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این مکان، ۳ هزار و ۶۷۴ عدد انواع مواد محترقه کشف شد، افزود: اقدامات قانونی برای دستگیری فروشندگان در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: از شهروندان انتظار می‌رود با توجه به نزدیکی پایان سال و پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال، هرگونه اطلاعات در مورد نگهداری و فروش مواد محترقه را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه

وی گفت: در راستای برخورد قاطعانه با یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در شهر ملایر، با انجام کار اطلاعاتی دقیق و شبانه‌روزی توسط ماموران کلانتری ۱۲ مخفیگاه این فرد شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سلگی افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، متهم دستگیر شده دارای ۶ فقره سابقه انواع سرقت بوده و در بازجویی‌های تخصصی و فنی، به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و این سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان داشت: پلیس ملایر با هوشمندی و قاطعیت عرصه را بر فعالیت مجرمانه سخت کرده است.

*کشف لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه سمند

وی ادامه داد: در راستای برخورد قاطعانه با  افراد فرصت طلبی که توسط خودرو مبادرت به قاچاق کالا می‌کنند، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر با انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سواری سمند را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو، مقادیری لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق و بدون مجوز شامل: یک هزار و ۵۳۶ عدد چاقوی میوه خوری، یک هزار و ۱۲۸ عدد قاشق و چنگال و ۲ دستگاه جاروی برقی خارجی را کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس ملایر و ناجا برای ایجاد ثبات و رونق اقتصادی و حمایت از تولید کنندگان داخلی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات