خبرهای داغ:
جانشین انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۵.۵ تن کود شیمیایی احتکار شده در فامنین

همدان-جانشین انتظامی استان همدان از کشف ۵ تن و ۵۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۴۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
کشف ۵.۵ تن کود شیمیایی احتکار شده در فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ رضا زارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان فامنین، یک انبار کود شیمیایی احتکار شده شناسایی شد.

وی افزود: در بازرسی از این انبار، ۵ تن و ۵۵۰ کیلوگرم (۱۱۱ کیسه ۵۰ کیلویی) کود شیمیایی که برای عرضه خارج از شبکه دپو شده بود، کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد: ارزش کالای کشف شده توسط کارشناسان، بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

*دستگیری سارق و کشف ۴ دستگاه خودرو نیسان سرقتی در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز گفت: در پی سرقت یک دستگاه نیسان از شهر همدان، با بکارگیری روش‌های خاص پلیسی، بعد از گذشت چند روز خودرو نیسان مسروقه در حالی که فاقد سرنشین بود، کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ علی اسد بیگی افزود: در بازرسی از داخل خودروی مذکور تعدادی مدارک مربوط به یكی از سارقان کشف و با سر نخ‌های به دست آمده و پیگیری‌های خاص كارآگاهان، دو دستگاه خودروی نیسان دیگر كه توسط همین سارق سرقت شده بود شناسایی و توقیف شد.

وی بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی سارق شناسایی و اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در اطراف شهر همدان در حال بازکردن قطعات یک دستگاه نیسان سرقتی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: متهم به همراه خودرو مسروقه به پلیس آگاهی همدان منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به سرقت چهار دستگاه خودرو نیسان اعتراف کرد و از طریق دادسرای همدان روانه زندان شد.

وی گفت: استفاده از سیستم ردیاب (GPS) در خودرو عامل بسیار مهمی در پیشگیری از سرقت این وسیله نقلیه است و در صورت سرقت این گونه خودروها، كشف در كمترین زمان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار