خبرهای داغ:
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه خصوصی سازی سیاست کلی کشور است، بر لزوم اجرای درست این طرح تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۷۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران با بیان اینکه بزرگترین نعمت خداوند ولایت است، بزرگترین ثروت مازندران را ولایتمداری دانست و گفت: مردم استان مازندران همواره ولایتمداری را اثبات کرده‌اند.

وی با اظهار اینکه همه مدیران با انگیزه، بااندیشه، با شهامت وایثار تلاش کنند، افزود: وظیفه همه دستگاه‌ها حمایت از مدیر باانگیزه و مدیری که قصد دارد تحریم‌ها را دور بزند، است و در این حرکت، حفظ سلامت وکارآمدی دستگاه‌های اداری بسیار مهم است.

وی افزود: باید نسبت به کجی، انحراف و فساد حساسیت وجود داشته باشد و مدیران بیش از هرجایی باید نسبت به کژی، انحراف وناکارآمدی حساسیت داشته باشند.

حجت الاسلام رئیسی حفظ سلامت دستگاه‌ها و کارکنان را بسیار مهم دانست و گفت: مردم شریف وشهیدداده مازندران باید با نوعی کارآمدی برای رفع مشکلات مواجه باشند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: کارها وبرنامه ها باید به گونه‌ای تعریف شود که تخلف به راحتی صورت نگیرد و باید منابع طبیعی و وزارت جهاد کشاورزی تعریف داشته باشد تا به راحتی افراد را متخلف نکنیم و راهکار قانونی نشان داده شود.

وی افزود: مرتفع سازی در مناطق مازندران باید مشخص شود و سازمان‌های اداری موظف به حفظ حریم دریا هستند و هیچ بخشی مجاز به شکستن حریم دریا نیست و آزادسازی ساحل باید سریع انجام شود.

وی با اظهار اینکه موضوع وقف در جای جای مازندران وجود دارد، بر لزوم تشکیل کارگروهی برای بررسی مسائل حقوقی، قضائی، منابع طبیعی و جنگلی شد و گفت: این کارگروه باید بخش‌های مختلف این موضوع را بررسی کند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه خصوصی سازی سیاست کلی کشور است و باید اجرایی شود، بر لزوم اجرای درست آن تاکید کرد.

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر حذف جریان دلالی بین حلقه تولید و مصرف گفت: حذف این جریان سبب رضایتمندی تولیدکننده و مصرف کننده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها