خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین

تعیین قیمت میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال ۹۹ و سال جدید

طاهرخانی گفت:توزیع میوه تنظیم بازار از ۲۶ اسفند ۹۹ در ۱۵ غرفه تعیین شده در شهر قزوین و محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و همچنین مکان های مشخص در سایر شهرستان ها آغاز می شود.
کد خبر: ۹۳۲۸۳۰۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

هادی طاهرخانی مدیرعامل این سازمان و مباشر توزیع میوه تنظیم بازار استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهور مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت ها و دسترسی آسان برای عموم بویژه اقشار کم درامد، توزیع میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ از روز ۲۶ اسفندماه در ۱۵ غرفه تعیین شده در شهر قزوین و محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و همچنین مکان های مشخص در سایر شهرستان ها آغاز می شود.

وی گفت: بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت با کمک بسیج اصناف و ناظران سازمان تعزیرات حکومتی بر غرفه های توزیع میوه تنظیم بازار نظارت خواهند داشت.

این مسئول در خصوص قیمت فروش اضافه کرد: در جلسه کمیته راهبری توزیع میوه تنظیم بازار در عصر یکشنبه قیمت هر کیلو پرتقال ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب قرمز ۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سیب زرد ۹ هزار و ۵۰۰ تومان مصوب گردید.

طاهرخانی یادآور شد: مکاتبات لازم با دستگاه های اجرایی استان نیز جهت دریافت میوه شب عید صورت گرفته است و از ۲۶ اسفند ماه تحویل می گردد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار