سفر به یزد ممنوع شد/شناسایی 26 سرخوشه کرونای انگلیسی در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان این که در حال حاضر هشت شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، گفت: سفر به استان یزد از ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ممنوع شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۳۸۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از فارس، دکتر ابراهیم سلمانی با بیان این که متأسفانه آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در این استان رکورد زده است، اظهار کرد: به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به استان یزد از ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ممنوع شد.

وی افزود: در حال حاضر هشت شهرستان استان یزد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و تعداد بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان به ۱۹۳ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه شناسایی تاکنون ۲۶ سرخوشه بیمار مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی را از دیگر دغدغه‌های جدی استان در این خصوص دانست و گفت: رعایت دستور العمل‌های بهداشتی باید در اولویت اجرایی مردم قرار گیرد.

سلمانی در پایان با اشاره به افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: مطلوب شدن وضعیت شیوع کرونا در استان در گرو همکاری تمام اقشار جامعه است.
ارسال نظرات