در دومین جلسه کمیته کودک و نوجوانان کنگره 3535 شهید استان تاکید شد
زنجان-در دومین جلسه کمیته کودک و نوجوانان کنگره 3535 شهید استان بر لزوم اجرای برنامه‌هایی در حوزه کودک و نوجوان برای بالا بردن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۰۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ دومین جلسه کمیته کودک و نوجوانان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان که با حضور علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری و مسئول کمیته کودک و نوجوان و سرهنگ سید شمس‌الدین موسوی معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و دبیر ستاد کنگره ۳۵۳۵ شهید و اعضای کمیته که متشکل از ادارات کل بنیاد شهید، نهاد کتابخانه‌های عمومی، بهزیستی، کمیته امداد و شهرداری در محل دبیرخانه ستاد کنگره برگزار و بر لزوم اجرای برنامه‌هایی در حوزه کودک و نوجوان برای بالا بردن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید شد.
افزایش برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و دبیر ستاد کنگره ۳۵۳۵ شهید ضمن قدردانی از توجه ویژه کانون پرورش فکری و اعضای جلسه به کمیته کودک و نوجوان کنگره بر ماهیت و اولویت اهداف شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: اگر به زندگی این عزیزان و وصایای آن‌ها دقت کنید پی به اهداف تربیتی آن‌ها خواهد برد.

سرهنگ سید شمس الدین موسوی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب موجود در استان گفت: باید تلاش کنیم کار‌ها به سرانجام برسد و با هم‌افزایی و هماهنگی شاهد تعالی کار باشیم. نگاه ما به ظرفیت‌ها، نگاهی استانی است و برای کمک به کمیته‌ها از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

علیرضا نوری مسئول کمیته کودک و نوجوان در ابتدای این جلسه ضمن یادآوری این موضوع که کنگره ۳۵۳۵ شهید استان متشکل از ۱۹ کمیته فعال می‌باشد و انجام فعالیت‌های کمیته کودک و نوجوان بر عهده کانون پرورش فکری و اعضای این کمیته نهاده شده است گفت: کانون در بازه زمانی ۶ ماهه جلسات متعددی را در داخل کانون با حضور اعضا و مربیان و کارشناسان خود برگزار کرده است.

مدیر کل کانون ضمن تقدیر از توجه اعضای کمیته به مصوبات جلسه گذشته بر لزوم برنامه‌ریزی‌های منسجم در سازمان‌های عضو کمیته اشاره کرد و تاکید داشت: با برگزاری جلسات داخلی به یک انسجام کلی در برنامه‌ریزی و زمانبندی برنامه‌ها برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان خواهید رسید.

در این جلسه هر کدام از اعضای حاضر که از نمایندگان تام الاختیار ادارات استان بودند نقطه نظرات خود را در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های اعلام نمودند و برنامه‌های خاص مجموعه خود را در حوزه کودک و نوجوان به دبیرخانه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان ارائه نمود.

در پایان اعضای کمیته کودک و نوجوانان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان از محل دبیرخانه کنگره، طریقه مستند سازی آثار شهدا و همچنین موزه‌ی آن بازدید کردند.
ارسال نظرات