معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج):

پیروی از سیره شهدا،ترسیم کننده نقشه راه تمدن نوین انقلاب اسلامی است

زنجان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: پیروی از سیره شهدا در ترسیم نقشه راه تمدن نوین اسلامی نیز همانند چراغی راهبر وهدایت کننده است.
کد خبر: ۹۳۲۸۲۱۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سرهنگ عباس بابایی در جلسه فعالین فضای مجازی راهیان نور در استان، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تجلیل از تمامی دست اندر کاران برگزاری راهیان نور مجازی در استان اظهار داشت: این مهم ظرفیت خوبی برای معرفی راه و سیره رزمندگان دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی می باشد.

 

وی با اشاره به برگزاری کنگره 3535شهید استان زنجان در سال 1400خاطرنشان کرد:امید است که با عنایت خداوند متعال وبا پیروی از راه وسیره شهدا،بابرگزاری این کنگره بتوانیم عطر و بوی شهدا را در جامعه جاری کرده وبا فرهنگ وتفکر جهادی شهدا آشنا شده واز راه ویاد این عزیزان پیروی کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به جانفشانی 36هزار دانش آموز شهید در کشور بیان کرد:این مهم مولفه ای ارزشمند وتاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بوده و در ترسیم نقشه راه تمدن نوین اسلامی نیز همانند چراغی راهبر وهدایت کننده است.

 

در پایان این جلسه رحمان هادی نژاد؛از رزمندگان دوران دفاع مقدس به خاطره گویی  و روایتگری پرداخت.

 

گفتنی است هرساله اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس برگزار می‌شد اما امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا همه این اردوها لغو و تلاش شده است با ظرفیت فضای مجازی روایتگری دفاع مقدس برای دانش آموزان انجام شود.

ارسال نظرات