در حاشیه نشست هیات اندیشه ورز و شورای قشر بسیج مهندسین صنعت تهران بزرگ صورت گرفت

تجلیل و قدردانی از مهندسین جهادگر سال ۹۹

مسئول راهبردی اقشار سپاه تهران بزرگ ضمن تاکید بر استفاده از متخصصین بسیجی خاطر نشان کرد بسیج مهندسین صنعت به عنوان یکی از ارکان اساسی بُعد تخصصی بسیج به حساب می آید که بایستی با کار و مدیریت جهادی در عرصه های صنعتی و معدنی جهت رفع مشکلات صنعت و معدن بر آیند.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۲۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، نشست هیات اندیشه ورز و شورای قشر بسیج مهندسین صنعت تهران بزرگ با حضور مسئول مرکز راهبردی اقشار سپاه تهران بزرگ برگزار شد. در این نشست از مهندسین جهادگر سال ۹9 تجلیل بعمل آمد.

مسئول راهبردی اقشار سپاه تهران بزرگ ضمن تاکید و اهمیت بحث استفاده از متخصصین بسیجی در بحث های متخصصین خاطر نشان کرد بسیج مهندسین صنعتی تهران بزرگ به عنوان یکی از ارکان اساسی بُعد تخصصی بسیج به حساب می آید که بایستی با کار جهادی و مدیریت جهادی در عرصه های صنعتی و معدنی جهت رفع مشکلات صنعت و معدن بر آیند.

در ادامه ی این مراسم برادر مهندس محسنی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت تهران بزرگ ضمن تبریک هفته مهندس در چهار محورذیل نسبت به تشریع برنامه های این سازمان در سال ۱۴۰۰ پرداختند:

۱-نقش مهندسین بسیجی در رفع مشکلات صنایع و معادن

۲-پایش صنایع و معادن راکد و نیمه فعال در محدوده تهران

۳-ایفای نقش تسهیل گرانه بسیج مهندسین صنعت در کلینیک های صنعت و معدن در راستای رفع موانع تولید

۴-ایجاد قرارگاه جهادی تخصصی و فناور در حوزه های صنعت،معدن،انرژی‌ و فناوری اطلاعات.

در خاتمه این مراسم از بیست و دو نفر مهندس جهادگر صنعتی شاغل در کلینیک صنعت، به مناسبت هفته مهندس با اهدای لوح یادبود تجلیل و قدر دانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات