با همکاری بسیج مهندسین صنعت و بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق(ع) اجرا شد

ارائه مشاوره حقوقی به واحد‌های تولیدی در استان بوشهر

سازمان بسیج مهندسین صنعت استان بوشهر با مشارکت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق(ع) اقدام به ارائه مشاوره حقوقی به واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی بوشهر و برازجان کرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۲۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، کارگروه حقوقی طرح صنعت یار تحت نظر کلینیک صنعت بسیج مهندسین صنعتی استا،ن در صنایع با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان در محل سالن اجتماعات شهرک صنعتی بوشهر ۲ برگزار گردید.

دراین کارگروه، سه وکیل بسیجی از سازمان بسیج حقوقدانان، حضورداشتند که اقدام به مشاوره برای ۸ واحد تولیدی صنعتی نمودند. عمده مشکلات این واحد‌های صنعتی در رابطه با مشکلات حقوقی با بانک و بیمه و... بود که با مشاوره و راهنمایی‌هایی که توسط وکلا و مشاورانی که در این نشست حضور داشتند بررسی شد.

محسن مشتاقی مدیر سازمان بسیج مهندسین صنعت استان افزود: دراین کارگروه مشاورین به شرکت شهرک‌های صنعتی راهکار‌های سازمانی را ارائه و شرکت‌ها فرم‌های مربوطه را از مشاورین دریافت نمودند، تا جهت پیگیری مشکلات، اقدامات آتی را انجام دهند.

ایشان اظهارداشت: با توجه به اطلاع رسانی‌هایی که انجام شده بود واحد‌های صنعتی که در این مشاوره حضور داشتند اعلام نمودند؛ این برنامه‌ها را به صورت مدون و مرتب انجام می‌دهند تا بتوانند از ظرفیت مجموعه بسیج مهندسین و بسیج حقوقدانان استفاده کنند.

همچنین برنامه‌ریزی شد که در مراحل بعد، کلینیک صنعت در حوزه‌های مختلف مالی-بانکی، تجارت و بازار و فنی و مهندسی انجام شود، به این صورت که در روز خاص با هماهنگی واحد‌های صنعتی که در این موارد مشکل دارند مشاورین به واحد مراجعه کنند و در آنجا اقدام به ارائه مشاوره بپردازند.

درضمن قرار شد سازمان بسیج مهندسین صنعتی همراه با بسیج حقوقدانان و شرکت شهرک‌های صنعتی و مشکلاتی که ارائه شده، جهت حل آنها اقداماتی انجام شود.

در حاشیه این مراسم توافقات مختلفی نیز در خصوص بهره مندی ویژه بسیجیان و معرفی شوندگان از سوی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان از خدمات و حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر انجام و مصوب گردید.

در نهایت با استقبالی که از این مشاوره انجام شد و همچنین همکاری خوبی که شرکت شهرک‌های صنعتی داشتند کار به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات