خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد

کشف ۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان، ۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز را کشف کردند.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۸۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

کشف ۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد معصومی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد با جابجایی دام و طیور بدون مجوز، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی اسناد و مدارک خودرو مشخص شد، این کامیون حامل ۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز به وزن ۶ تن است که بلافاصله خودرو توقیف و یک متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: مرغ‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

*کشف بیش از ۳ هزار عدد مواد محترقه در تویسرکان

وی بیان داشت: در راستای به حداقل رساندن حوادث و آسیب‌های ناشی از مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال نیز، طرح برخورد با توزیع‌کنندگان مواد محترقه توسط ماموران پلیس تویسرکان اجرایی شد.

معصومی افزود: در این راستا ماموران یگان امداد شهرستان، ۳ هزار و ۲۵۹ عدد انواع مواد محترقه را از یک فروشنده کشف کردند و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی مردم به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و به خانواده‌ها توصیه می‌شود در این روز‌ها مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار