خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۱۲ هزار و ۶۰۱ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۳۲۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
کشف بیش از ۱۲ هزار عدد مواد محترقه در تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد معصومی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری مواد محترقه و همچنین با نزدیک شدن به شب چهارشنبه آخر سال، اکیپ گشت کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان تویسرکان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران به این روستا اعزام و در بازرسی از یک مغازه و منزل، ۱۲ هزار و ۶۰۱ عدد انواع ترقه را کشف کردند و ۲ متهم در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: پلیس شهرستان تویسرکان با اشراف اطلاعاتی توزیع کنندگان مواد محترقه را شناسایی و با جدیت با آنان برخورد می‌کند.

*کشف مرغ فاقد مجوز در تویسرکان

وی ادامه داد: در راستای برخورد با جابجایی دام و طیور بدون مجوز، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه  خودرو نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

معصومی افزود: با هماهنگی مرجع قضایی و اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان تویسرکان در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده فاقد مجوز و ۶۰ کیلوگرم ضایعات مرغ کشف شد.

وی با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را بیش از ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: مرغ‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات