خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان رزن خبر داد

کشف بیش از ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در رزن

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف ۱۵ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۲۲۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کشف بیش از ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در رزنبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مظاهر علیجانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و فروش انواع مواد محترقه توسط فردی در یک واحد صنفی در شهرستان رزن، برررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی این واحد صنفی را شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۵ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در ادامه اظهار داشت: هرگونه که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

وی در پایان از خانواد‌ها خواست: با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات