مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع):

خبرنگاران موثرترین مبلغان دین هستند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اهمیت تبلیغ دین در شرایط کنونی جامعه، خبرنگاران را زبان دین و موثر در امر تبلیغ دانست.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۹۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حمید حمیدی فر عصر امروز در جلسه تکریم از فعالان و اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار نقش روابط عمومی، رسانه و خبرنگاران را کلیدی دانست و اظهار کرد: در شرایط کنونی، کار تبلیغ صرفا با صحبت کردن از پشت تریبون محقق نمی‌شود بلکه با تغییر فضای ارتباطی، رسانه و فضای مجازی نقش موثری در این راستا دارند.

وی با تاکید بر مسلط بودن خبرنگاران به حوزه دین و اخلاق گفت: متاسفانه امروز سلبریتی‌های غیراخلاقی فضای مجازی را از آن خود کرده اند لذا این رسالت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی است که حافظ دین باشند و الگو‌های موثر متدین را در جامعه را معرفی نمایند.

حمیدی فر بیان کرد: خبرنگاران در حقیقت مبلغان موثر و واقعی دین و ارزش‌های دینی هستند و نباید با خالی کردن میدان در فضای مجازی اجازه هر گونه فعالیتی را به جبهه مخالف و معاندین دین از طریق شبکه‌های ماهواره بدهند لذا رسالت اصحاب رسانه در تبلیغ دین بسیار حائز اهمیت است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: تبلیع یک رسالت است و محدوده به حوزه کاری روحانیون نیست. خبرنگاران زبان دین هستند و با ادبیات خود می‌توانند دین را متین جلوه دهند و در پیشبرد آن موثر باشند.

وی عنوان کرد: زمانی خبرنگار می‌تواند زبان دین باشد که صداقت داشته باشد و واقعیت امر را به جامغع انتقال دهد تا شبهه‌ای در ذهن اقشار مختلف جامعه بویژه قشر جوان باقی نماند.

حمیدی فر در بخش دیگر سخنان خود از فعالیت ۱۱ هزار و ۸۴۰ حلقه صالحین، ۶۲ استادیارصالحین  و ۳۱۷ سرمربی صالحین در استان خبر داد و گفت: حلقه‌های صالحین بهترین قالب برای تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان است.

وی در پایان گفت: امسال بزرگترین مولفه در صالحین حضور گروه‌های صالحین در عرصه جهادی و خدماتی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها