خبرهای داغ:

شعبان، ماه رسول خدا(ص) و ماه توبه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان گفت: شعبان، ماه رسول خدا(ص) و ماه توبه است. در ماه شعبان برای ماه رمضان آماده می‌شویم، زیرا برای درک فضایل ماه رمضان باید آمادگی داشت.
کد خبر: ۹۳۲۸۶۲۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با آغاز ماه شعبان حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان در جمع پایوران و سربازان سپاه ناحیه شهرستان سرخه اظهار کرد: ماه شعبان ماه اعیاد شایسته و ماه پیامبر رحمت و مهربانی است و باید از این ماه به نحو احسن بهره برد.

وی تصریح کرد: مناجات شعبانیه، مناجاتی پرفضیلت است و لذا باید به خواندن این مناجات و گفت‌وگو با پروردگار متعال از طریق آن توجه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان معارف الهی را همچون دریایی پر از ذخایر دانست و افزود: این معارف از سوی اهل بیت (ع) به ما رسیده و با این معارف می‌توان به قله‌ای رسید که مطلوب نظر خداوند متعال است.

دیباجی خاطرنشان کرد: شعبان، ماه رسول خدا(ص) و ماه توبه است. در ماه شعبان برای ماه رمضان آماده می‌شویم، زیرا برای درک فضایل ماه رمضان باید آمادگی داشت.

وی با بیان اینکه تا دنیا هست و خدا هست، بهشت و جهنم است؛ حق و باطل هم وجود دارد. همه ما در این آزمون هستیم. ما افتخار می کنیم، روز پاسدار بنام میلاد امام حسین (ع) نامگذاری شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان با اشاره به اینکه نخستین پاسدار امام حسین (ع) است، گفت: ما هرچه بتوانیم در پاسداری از اسلام و انقلاب موفق تر باشیم به امام حسین (ع) نزدیک تر می شویم.

دیباجی با بیان اینکه کسانی باعث شهادت امام حسین (ع) شدند که تمام همّ و غمّشان دنیا بود، عنوان کرد: پیامبر (ص) فرمودند اگر کسی صبح از خواب برخیزد و ببیند تمام همّ و غمّش دنیا شده است، خداوند چیزی به او نمی دهد مگر اینکه قلبش را گرفتار چهار مشکل می کند. اندوهی بر دلش می اندازد که هیچ گاه از آن راحت نمی شود و پایان ندارد، فقری نصیبش می شود که هیچ گاه نیازش برطرف نمی شود، گرفتار می شود که هیچ گاه از آن رهایی نمی یابد و آرزویی که هرگز به پایان آن نمی رسد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها