خبرهای داغ:

پیام تبریک فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت روز پاسدار

همدان- فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) به‌مناسبت میلاد مسعود حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۲۸۶۵۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

پیام تبریک فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت روز پاسداربه گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار ولی بهاریان فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) و حجت الاسلام محمود قربانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) به‌مناسبت میلاد مسعود حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«شما پاسداران مثل جوان‌های صدر اسلام هستید. مثل اصحاب نبی اکرم(ص) اسلام را نجات دادید و به اسلام خدمت می‌کنید.» حضرت امام خمینی(ره)

نامگذاری روز میلاد بزرگ پاسدار اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان روز پاسدار علاوه بر اینکه افتخار بی‌نظیری را برای پاسداران رشید و دلاور انقلاب اسلامی رقم زده است، حاوی معانی والایی است که فهم آن  اهمیت و نقش سپاه پاسداران در دفاع از اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را مشهود می‌سازد.

ابتکار راهبردی امام عظیم الشأن(ره) در نامگذاری این روز به عنوان روز پاسدار بیانگر پیوند ذاتی این نهاد مقدس انقلابی با فرهنگ عاشورای حسینی است و مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد همانگونه که اگر انقلاب حسینی در تاریخ اسلام به وقوع نمی‌پیوست ادامه حیات اسلام ممکن نبود، سپاه و پاسداران انقلاب نیز اگر از حضور در میدان‌های دفاع از انقلاب و بذل جان برای حفاظت از میهن اسلامی دریغ می‌کردند استمرار انقلاب و نظام اسلامی با شک و تردید جدی مواجه می‌شد.

در طول 43 سال انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران با پیوند عمیق و ناگسستنی با مردم و رهبری عظیم الشأن انقلاب، کشور را از بحران‌ها و گردنه‌های سخت عبور داده و دست طمع و زیاده‌خواهی بیگانگان را از کشور و حتی منطقه خاورمیانه قطع کرده است و دشمنان را در آرزوی خام دستیابی به منافع کشور و منطقه ناکام گذاشته است.

اکنون نیز در دهه چهارم انقلاب، پاسداران مؤمن و غیور نظام اسلامی با همان روحیه و ایمان و اقتدار چهار دهه گذشته و بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری جلوتر و کارآمدتر از نسل اول سپاه در مسیر رفع مشکلات و عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهاد هستند.

وجود مقدس سیدالشهدا(ع) و روح مطهر شهیدان والامقام تاریخ اسلام و انقلاب به ویژه سیدالشهدای مقاومت جهانی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد و ناظر مجاهدت‌ها و ایستادگی پاسداران حق بر صراط مستقیم و مستحکم حق خواهند بود.

در آستانه اعیاد مبارک شعبانیه به نیابت از رزمندگان دلاور و پاسداران رشید تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان، عید میلاد حضرت اباعبدالله(ع) و روز پاسدار را به خدمت عموم ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن عرض تهنیت به عموم پاسداران عزیز انقلاب و به ویژه کادر درمان و سلامت کشور که پاسداران حریم سلامت کشور هستند؛ از درگاه الهی توفیق و قبول مجاهدت‌های ایشان را خواهانیم.

همچنین روز میلاد علمدار کربلا حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز را محضر عموم جانبازان فداکار انقلاب اسلامی به ویژه رهبر عظیم الشأن جانبازمان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی عرض تبریک و تهنیت داریم و برای ایشان از درگاه الهی طلب سلامتی و طول عمر با عزت داریم.

 و من الله التوفیق

سرتیپ دوم پاسدار ولی بهاریان؛ فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع)

حجت الاسلام محمود قربانی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ32 انصارالحسین(ع)

انتهای پیام/

ارسال نظرات