خبرهای داغ:
همدان-جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان به مناسبت حلول ماه شعبان المعظم و روز‌های پاسدار و جانباز بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۰۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان به مناسبت روز پاسدار و جانبازپبه گزارش خبرگزاری بسیج، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان به مناسبت حلول ماه شعبان المعظم و روز‌های پاسدار و جانباز بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

بدینوسیله بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان به مناسبت حلول ماه شعبان المعظم و پیشامد اعیاد سراسر نور و با سعادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و علمدار با وفای دشت کربلا حضرت اباالفضل العباس (س) به عنوان روز‌های پاسدار و جانباز به اطلاع امت خداجو وسرافراز مسلمان می‌رساند.

بی‌شک آموزگار بزرگ عشق و وفا، امیر ادب، الگوی بی‌بدیل شجاعت و مردانگی، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، الهام‌گر مجاهدان و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

جانبازان، این سرو قامتان همیشه جاوید و استوار بر بلندترین قله‌های ایمان و اخلاص و سند عزت، افتخار و جاودانگی این ملت بزرگ و مردان مردی که با تأسی از بزرگ جانباز حماسه کربلا، ردای پر افتخار جانبازی را بر تن نموده و نامشان را برای همیشه تاریخ، به عنوان گل‌های زیبای گلستان انقلاب اسلامی بر جریده عالم ثبت و جاودانه کردند.

شاهدان زنده‌ای که مشیت الهی بر آن شد تا در طی طریق عشق و وصال به معبود، از کاروان شهادت باز مانده تا وجود نورانیشان سفیرهدایت ما در تاریکی و ضلالت باشند.

سوم شعبان نیزکه سالروز تولد بزرگ پاسدار مکتب تشیع روز پاسدار ازسوی امام راحل (ره) نام گرفت، تداعی‌گر نهاد مقدسی و درخت تناوری است که کارایی، صلابت، لیاقت و اقتدار آن در تمام عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی، چه در جبهه نبرد با دشمنان داخلی و خارجی، چه در عرصه سازندگی کشور و چه در مقابله با فتنه‌های دشمنان، به خوبی وشایستگی به اثبات رسید.

به فضل خدا همگان شاهد و ناظرند که این شجره طیبه در مسیر رشد و بالندگی و اقتدار چنان عزت و استحکامی یافته که فرماندهی معظم کل قوا در تبیین جایگاه این نهاد انقلابی می‌فرمایند: «سپاه پاسداران، رکن رکین و پایه محکم دفاع از انقلاب در کشور است».

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان اذعان دارد که ایران و اسلام عزیز در شرایط بسیار حساس و سرنوشت‌ساز قرار گرفته و در حال عبور از پیچ بزرگ تاریخی به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا و تحریم‌های ظالمانه جهانی قرار گرفته، یقینا تلاش و پشتکار بی‌وقفه و شبانه‌روزی فرزندان غیور وطن در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و بین المللی، موج‌های پرتلاطم تحول انقلاب را در دریای بیکران علم و دانش به فراتر ازمرز‌های شناخته شده علمی به پیش می‌راند؛ اما کوته نظران اسیر بوق پر طمطراق شیطان بزرگ آمریکا بدانند اقتدار و عزت و عظمت ایرانیان را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنیم و انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و جانباز فداکار رهرو حسین و ابوالفضل را قربانی مطامع دنیا یا فشار‌های حداکثری شیاطین نمی‌نماییم، باشد تا رستاخیز نوینی ازمقاومت در تاریخ سیاسی این مرز و بوم به یادگار بگذاریم.

بی‌تردید امروز با وجود سختی‌ها در کشور، معجزه استقلال‌خواهی، عزت طلبی و خودباوری برآمده از تفکر انقلابی، روز‌های روشن آینده را نوید می‌دهد.

اراده ملت و به‌ویژه جوانان متعهد، مبتکر و نخبه ایران اسلامی، تیغِ تحریم و تهدید را کُند کرده و دشمن، خود مدت‌هاست که از سلاح نامطمئن‌اش، ناامید و در آزمون و خطای پروژه‌های نفوذ و تحریف و انکار، غوطه‌ور شده است. این روز‌ها اجزای نرم‌افزار پیشرفت انقلاب اسلامی به دست جوانان و حرکت‌های علمی آنان در سایه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب بیش از پیش در مرحله تکامل و پوست‌اندازی قرار دارد؛ چنانکه مکتب مقاومت به‌سرعت به حوزه‌های فناوری تسرّی یافته و تولید و رفع نیاز‌ها به کمک فرهنگ و مدیریت جهادی، به سکّه رایج در کشور مبدل شده است.

در این رابطه باید تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی ایران، توصیه‌های امام راحل (ره) و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب به‌خوبی ملاک عمل قرار گیرد به‌طوری‌که اعتماد عمومی در پی عمل خالص، حفظ و تقویت گردد. این مهم، با ظرفیت‌های آشکار و پنهان و استعداد‌های فراوان در کشور و نیز وجود سند ارزشمند فقه سیاسی یعنی بیانیه گام دوم انقلاب، کاملاً قابل حصول و در دسترس خواهد بود.

ما اعضای جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان به عنوان یکی از اجزای این حرکت بزرگ و تاریخی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن اعیاد سراسر با برکت ماه شعبان، اعلام می‌کنیم که با همه توان و اندوخته جهادی خود برای اعتلا و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به‌کارمی‌گیریم تا در حماسه حضور یعنی انتخابات پیش رو ۱۴۰۰ درس وعبرت دیگری را به رخ جهانیان بکشیم و ضمن خشنودی قلب آخرین ذخیره الهی حضرت صاحب الزمان (عج) بقیه الله الاعظم میثاق مجددی را با، ولی امر مسلمین کرده باشیم.

والسلام اسفند ۱۳۹۹

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات