خبرهای داغ:
یکی از یادگاران دفاع مقدس:

بصیرت دینی و عمل به وصیت شهدا تاکنون دشمنان را ناکام گذاشته است

بهار-یکی از یادگاران دفاع مقدس گفت: بصیرت دینی و عمل به وصیت شهدا درخصوص ولایت فقیه و دشمن‌شناسی مردم ولایی ایران اسلامی تاکنون دشمنان را در رسیدن به اهداف پوچ خود ناکام گذاشته است.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۸۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

بصیرت دینی و عمل به وصیت شهدا تاکنون دشمنان را ناکام گذاشته استبه گزارش خبرگزاری بسیج، نشست بصیرتی به همت پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار در روستای حسین آباد عاشوری برگزار شد.

سیدیحیی حسینی از جانبازان شهرستان بهار در این نشست با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: به برکت انقلاب کشور ما پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های آموزشی، علمی، اختراعات، پزشکی و... داشته و دشمنان با هر حیله و نیرنگی می‌خواند جلوی این پیشرفت‌ها را بگیرند.

وی افزود: بصیرت دینی و عمل به وصیت شهدا درخصوص ولایت فقیه و دشمن‌شناسی مردم ولایی ایران اسلامی تاکنون دشمنان را در رسیدن به اهداف پوچ خود ناکام گذاشته است.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به بیانات رهبری که آمریکا دشمن بزرگ و غیرقابل اعتماد برای مذاکره است، گفت: دشمنان به دنبال تغییر افکار مردم به ویژه جوانان هستند و همه باید آگاه باشیم و در همه عرصه‌ها بصیرت و آمادگی داشته باشیم تا باعث ترس دشمن شویم.

وی با بیان اینکه بانوان نقش بزرگی در عرصه فرهنگ‌سازی در خانواده‌ها به عهده دارند، افزود: پرچم‌داران انقلاب امروز هم باید در عرصه‌های عفاف و حجاب پیشرو باشند و نگذارند دشمن به هدف خود که فروپاشی بنیاد خانواده‌ها است، برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات