فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)در گفت وگو با «بسیج»:

وظیفه امروز پاسدار خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است

زنجان- فرمانده‌ سپاه استان زنجان گفت: روز پاسدار یادآور ایثار و رشادت افرادی است که با الگو گرفتن از امام حسین‌(ع) و پیروی از فرهنگ عاشورا صحنه‌های حماسی و ایثار را در تاریخ کشور رقم زدند.
کد خبر: ۹۳۲۸۶۷۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج زنجان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: وظیفه امروز پاسدار خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است که این خدمت شامل خدمات امنیتی، دفاعی، محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، یاری مردم در تمام امور سیل، زلزله و کرونا است.

وظیفه امروز پاسدار خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است

 

وی افزود: روز پاسدار یادآور ایثار و رشادت افرادی است که با الگو گرفتن از امام حسین‌(ع) و پیروی از فرهنگ عاشورا صحنه‌های حماسی و ایثار را در تاریخ کشور رقم زده و نشان دادند که همواره در عرصه‌های جنگ سخت و نرم حضور دارند و در مقابل آن ایستادگی خواهد کرد.

  فرمانده‌ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه و بسیج جان خود را همانند پزشکان و پرستاران در خطر قرار می‌دهند و برای انجام این کار هیچ انتظاری ندارند و فی سبیل‌الله در حال کار هستند، گفت: برای پاسداری از انقلاب باید سپاه و بسیج وارد شوند زیرا مردم در هر زمان که نیاز بوده و فتنه‌ای انجام گرفته وارد میدان شده و از نظام دفاع کرده‌اند. بنابراین خدمت به مردم همانند نبرد در شلمچه ارزشمند است چرا که ما عزیز‌تر از مردم نداریم و حتی تاریخ چنین مردمی را به خود ندیده است. مردم در ۴۲ سال اخیر در مقابل تهدید، تحریم و فشار اقتصادی راست ‌قامت ایستاده‌اند بنابراین باید نوکری این مردم را کرد.

 وی با بیان اینکه اخیراً تحلیلگران آمریکایی و اروپایی در تحلیل خود به این پرداخته‌اند که چرا ملت ایران با تمام تحریم‌ها باز هم موفق است؟ تصریح کرد: آنان علت آن را همراهی مردم و رهبری مقام ولایت عنوان کرده‌اند.

 سردار کرمی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج در تمام صحنه‌ها حضور دارند و در رزمایش کمک مومنانه نیز صحنه‌های زیبا خلق کردند، بیان کرد: پولی که توسط بسیج جمع و توزیع شده بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شده است. همچنین امسال با تمام مشکلات ۵۸۰ سری جهیزیه کامل به وسیله سپاه و بسیج تهیه و توزیع شد و اخیراً نیز تابلوی بسیار زیبایی با ۵۵۵ سری جهیزیه به نمایش گذاشته شد.

 وی با اشاره به اینکه ریاست محترم سازمان بسیج که اخیراً در زنجان حضور داشتند ۲۵۰ پروژه افتتاح کردند، افزود: ۵۰ پروژه آبرسانی نیز توسط سپاه و بسیج عمدتا با همکاری سایر ارگان‌ها از جمله آب و فاضلاب در حال انجام است که با روحیه جهادی و عشق مردم امور در حال پیشروی است.

  فرمانده‌ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در مبارزه با احتکار در دو ماه اخیر به ارزش ۵۰ میلیارد تومان به وسیله بسیجیان انبار احتکار کالا شناسایی و به اداره صمت و بازرسی اطلاع‌رسانی شده است.

 وی با بیان اینکه ۴۸۵ هزار پرس غذای گرم در چند ماه اخیر طرف و سپاه و بسیج پخت و بین نیازمندان توزیع شده است، خاطر‌نشان کرد: بیش از ۳ میلیون عدد ماسک نیز در مقطعی که تولید مشکل داشت در ۱۵۹ کارگاه به کمک دستگاه‌های بهداشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهیه و توزیع شد.

 سردار کرمی با اشاره به اینکه بسیجیان و پاسداران در زمینه‌های امنیتی، دفاعی، محرومیت‌زدایی با هدایت رهبر معظم انقلاب در تمام صحنه‌ها حضور دارند، گفت: مردم در مقابل این گرانی‌ها که فشار وارد می‌کند راست‌قامت ایستاده‌اند چراکه می‌‌دانند در مقابل چنین دشمنی که با پرچم حقوق بشر همانند داعش در حال جنایت در کشور‌ها است باید ایستادگی کرد، بنابراین می‌توان گفت بسیج یعنی همین مردم، سپاه یعنی همین مردم.

 وی با ابراز خرسندی از اینکه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، اخیراً برنامه راهبردی ۱۰ ساله بسیج را تایید، تصویب و ابلاغ کرده‌اند بیان کرد: با فرماندهی مقام معظم رهبری اگر قرار دفاع باشد با قدرت پیش خواهیم رفت در این زمینه نیز تیپ ۳۶ قهرمان انصارالمهدی(عج) با گردان‌ها گرهان‌ها در حال آماده باش هستند، گردان امام حسین (ع) بسیج در شهرستان‌ها آماده و گوش به فرمان است. ده‌ها گردان واکنش سریع بیت‌المقدس در نواحی مقاومت در حال آموزش، ساماندهی و تمرین هستند. گردان‌های امام علی و فاتح با بهترین تک تیرانداز‌ها آماده است.

 سردار کرمی ابراز داشت: تمام تمهیدات لازم در مقابل جبهه نرم و سخت اندیشیده شده است در جبهه‌های نبرد فرهنگی نیز گردان عاشورا و الزهرا خواهران و برادران در فعال است و زیبا ترین صحنه‌ها را به وسیله بازنمایی فصل شیدایی عملیات والفجر ۸ به نمایش گذاشته‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار