خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار:

پاسداران امروز پشتیبان اسلام هستند

بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: پاسداران امروز پشتیبان اسلام هستند و حسین بن علی(ع) که عصاره نبوت و یادگار ولایت است الگوی کامل اسلام برای پاسداران است.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۳۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

پاسداران امروز پشتیبان اسلام هستندفاطمه کتابی اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور نبود »، اظهار داشت: با جانفشانی رزمندگان مجاهد، سپاه پاسداران، شهدای راه اسلام، بازماندگان شهدا و آسیب‌دیدگان جنگ تحمیلی، انقلاب و اسلام با صلابت و پر افتخار به حیات خود ادامه داده است.

وی افزود: دشمنان اسلام همچنان در حال توطئه‌چینی و دشمنی با ما هستند و تا زمانی که نیروهای انقلابی در رکاب رهبری معظم له هستند امید پیروزی اسلام در همه عرصه‌ها را داریم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار ابراز داشت: امام حسین (ع) پاسدار اسلام و قرآن و الگوی کاملی از جانفشانی برای عقیده در صدر اسلام بود و با خون خود پاسدار اسلام و دین بود و باعث جاودانگی اسلام شد.

وی ادامه داد: پاسداران امروز پشتیبان اسلام هستند و حسین بن علی(ع) که عصاره نبوت و یادگار ولایت است الگوی کامل اسلام برای پاسداران است.

کتابی اصل با اشاره به مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد: امید است سلیمانی‌های آینده با ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و زورگویی مستکبران ادامه دهنده فرهنگ حسینی باشند و این مکتب چون خونی در رگ‌ها است که در پاسداری از اسلام و انقلاب جریان خواهد داشت .

وی خاطرنشان کرد: نامگذاری روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار، تکلیفی بزرگ برعهده پاسداران است تا در ادای مسئولیت خود با جانفشانی و جهاد در راه حق علیه باطل و با پشتیبانی خدا، همیشه پیروز میدان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات