استخدام ۴۰۶ نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از استخدام ۴۰۶ نیروی جدید در قسمت های مختلف این دانشگاه خبرداد.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۵۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ،جلال  پوران فرد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراکز بهداشتی و درمانی استان در شرایط کرونا وضعیت سختی داشت گفت:با همه این شرایط توانستیم بحران های مختلفی را در حوزه بهداشت و درمان پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد ؛ در بحث توزیع اعتبارات بالغ بر  ۳۰ میلیارد تومان جذب کردیم که اغلب در بحث کارانه بود .

پوران فرد افزود؛ در بحث بهداشت نیز تلاش های معاونت مثال زدنی بود و همیشه همکاران نسبت به پرداخت حقوق و مزایا اعتراً داشتند که الان بروز هستیم.

وی تصریح کرد ؛ در بحث استخدام اخیر  ۴۰۶ نفر به صورت پیمانی جذب دانشگاه علوم پزشکی استان  شدند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت ؛ رویکرد این دانشگاه در جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون است.

وی گفت: چارت بیمارستان های ما بروز شده  و مراکز بهداشتی ارتقا پیدا کرده است .

وی بیان کرد ؛ در بحث پروژه های عمرانی ۴۰ پروژه را افتتاح کردیم و یا آماده افتتاح هستند و گل سرسبد  این پروژه ها کلینیک شهید مفتح یاسوج بود.

پوران فرد گفت؛ بیمارستان نرگسی گچساران  آماده بهره برداری است و تلاش می شود بیمارستان بهمئی نیز در همین دولت به بهره برداری برسد.

وی ابراز داشت: دانشکده های دندانپزشکی آماده بهره برداری است و دانشکده های بهداشت و پرستاری با ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است و مشکلی در بحث اعتبارات وجود ندارد .

 

 

ارسال نظرات