خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین

اجرای چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی از سوی بسیج کارمندان

سرهنگ فیضی گفت: چهارمین مرحله کمک های مومنانه با توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج کارمندان استان قزوین اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۶۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

 

سرهنگ حسین فیضی مسوول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اجرای چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج کارمندان استان قزوین بیان کرد: همزمان با اعیاد پربرکت شعبانیه و فرارسیدن سال جدید و در لبیک به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، چهارمین مرحله کمک های مومنانه توسط بسیج کارمندان استان اجرا شد.

وی گفت: این مراسم با توزیع 400 بسته
معیشتی شامل برنج، نخود، عدس، رب، شکر، قند، چای، ماکارونی برگزار شد که ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و اعتبار کل بسته ها ۱۲۰ میلیون تومان می باشد.

سرهنگ فیضی اظهار کرد: توزیع این ۴۰۰ بسته، شروع رزمایش کمک مومنانه در مرحله چهارم است که توسط بسیج کارمندان برگزار می شود و طی سه روز آینده ۳۰۰ بسته دیگر نیز توزیع می شود که در کل ۷۰۰ بسته توزیع خواهد شد.

فیضی در ادامه عنوان کرد: بسیج کارمندان طی چند سال اخیر یک مرکز نیکوکاری افتتاح کرده و چندین سال است که از طریق این خیریه اقدامات مختلفی از جمله حمایت معیشتی و تهیه و توزیع جهیزیه از اقدامات این مرکز نیکوکاری است.

فیضی گفت: طی سال جاری ۲۲ سری جهیزیه تهیه و به زوج های جوان جامعه هدف اهدا شده و تهیه اقلام جهیزیه بنا به نیاز زوج های جوان می باشد.

وی گفت: کمک های مومنانه در سال آینده از سوی بسیج کارمندان استان ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها