خبرهای داغ:
پیام تبریک فرماندهی انتظامی استان قزوین به مناسبت روز پاسدار و جانباز

اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تلاش‌ نیروهای مکتبی و پاسداران انقلاب اسلامی است

فرمانده انتظامی استان طی پیامی اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز را به عموم شهروندان بالاخص پاسداران و جانبازان عالیقدر و خانواده معظم ایشان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۶۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان طی پیامی اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز را به عموم شهروندان بالاخص پاسداران و جانبازان عالیقدر و خانواده معظم ایشان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع از آرمان های اصیل الهی و اسلام ناب محمدی(ص) همتی جانانه می طلبد که بی شک در امام حسین(ع) و یاران با وفایش به عنوان الگوی جاودانه پاسداری از ارزش ها نمود یافته است.
بدون شک قیام جاوید عاشورا؛ فداکاری امام حسین (ع) و یارانش در راستای صیانت و پاسداری از ارزش ها و مقدسات دینی بود و همین انگیزه در لحظه لحظه نبرد کربلا متبلور گردید و اگر فداکاری و پاسداری سالار شهیدان و اصحابش نبود، نامی از اسلام و مکتب اسلام برجای نمی ماند.

در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی، پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانستند ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی باشند و به حق سالروز میلاد امام حسین (ع) روز "پاسدار" نام گرفته است.

بی‌شک امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومنی چون پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون دوران دفاع مقدس هموار کردند.
پاسداران در حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش های والای مکتبی را به فرهنگ عزتمداری و افتخار مبدل ساختند.
هماهنگی و هم افزایی پاسداران انقلاب اسلامی با سایر نیروهای مسلح، مزیتی غیر قابل انکار است که باعث شده شبکه دفاعی کشور آسیب ناپذیر شده و در طریق اقتدار، صلابت و استحکام روز افزون، قرار بگیرد.
اینجانب با تبریک سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)؛ روز پاسدار و میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع)؛ روز جانباز به آحاد مردم بصیر و ولایت مدار استان قزوین به ویژه پاسداران، بسیجیان و همچنین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که ذخیره های الهی نظام هستند، امیدوارم با بهره گیری از تجارب و دستاوردهای راهبردی چهار دهه گذشته، با هوشیاری و بصیرت در رویارویی با تهدیدات، پشتوانه مردمی، روحیه جهادی، انقلابی و با تبعیت محض از منویات ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) شاهد موفقیت های روز افزون کشور باشیم.
فرمانده انتظامی استان قزوین سرتیپ دوم علی ابراهیمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار