خبرهای داغ:
پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت روز پاسدار؛
«غلامرضا فلاحی» در پیامی با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است‌ که با تأسی از مکتب عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۸۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به نقل از دفاع پرس، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، در پیامی ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت اسوه ایثار و شجاعت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را به فرماندهان محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آحاد همرزمان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است‌، همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصفش فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» ، سبزپوشانی که با تأسی از مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و نیز امنیت و سلامت جامعه ایران به خصوص سیدالشهدای مقاومت اسلامی سردار سپهبد پاسدار شهید «حاج قاسم سلیمانی»؛ دوام توفیق فرماندهان و کارکنان سرافراز سپاه، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج)، وصایای امام راحل عظیم الشأن (ره) و منویات نورانی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها