خبرهای داغ:

پیام تبریک سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت روز پاسدار

همدان- سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به‌مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۱۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

پیام تبریک سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت روز پاسداربه گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به‌مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است: کاروان عشق از راه رسیده و عطر اعیاد شعبانیه فضای عالم را معطر کرده تا بار دیگر درس ایثار و فداکاری مکتب بزرگ قافله سالار کربلا را به پاسداران حریم ولایت، علمداران عباس صفت، عابدان سجاده نشین و جوانان علی اکبری تبریک گفته و حلاوت این شاد کامی را به مردم انقلابی کشورمان هدیه کنیم.

ما سپاهیان انصار الحسین (ع) همدان بر این باوریم که مهم‌ترین خواسته فرمانده کل قوا مهیا شدن برای مواجهه با تهدیدات دهه چهارم انقلاب است.

این پیام می‌افزاید: اینک در چهل سالگی دفاع مقدس، در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همراهی بسیجیان جان برکف ومردم ولایی، بصیرتی عمارگونه را در سر لوحه زمان قرار داده و حاج قاسم صفت در مکتب امام خمینی (ره) که فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، با سپاه قدس همگام شویم و با تجلی زیبایی‌های روح پاسدار، تبلوری از اعتقاد و التزام به اسلام را به منصه ظهور بگذاریم.

انشاءااله بتوانیم با دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، هیمنه پوشالی غول‌های رسانه‌ای ضد انقلاب و استکبارمآب را درهم شکنیم و در شمار منتظران واقعی فرج مهدی فاطمه (س) قرار بگیریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار