خبرهای داغ:

بیش از ۲۸۷ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع شد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امسال ۲۸۷ هزار و ۵۱۱ بسته معیشتی توسط سپاه بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۳۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌‌الله جلیلیان در نشست خبری که امروز در کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: امسال سپاه خدمات فراوانی از جمله توزیع 287 هزار و 511 بسته معیشتی، توزیع 17 هزار و 899 لوازم آموزشی و تحریر و 265 هزار و 806 بسته بهداشتی و راه‌اندازی 10 نقاهتگاه را در کارنامه خود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی و تأثیر آن بر کاهش بیماری کرونا عنوان کرد: این طرح باید ادامه یابد و بسیج همکاری خوبی با علوم پزشکی داشته است به طوری که 1440 تیم حمایتی شامل بسیجیان همکاری کرده‌اند.

جلیلیان با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی 1741 گروه فعال کرده که 10 هزار و 228 نفر به کارگیری شده‌اند گفت: بیش از 143 کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شده که چهار میلیون و 400 هزار ماسک در استان توزیع کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید رهنمون در 15 منطقه ثابت و چهار منطقه سیار کرمانشاه افزود: 15 هزار و 210 نفر توسط تیم‌های عمومی و 4465 نفر توسط تیم‌های تخصصی ویزیت شده‌اند و بیش از 900 مورد عمل جراحی رایگان انجام شده است.

ماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از آزادسازی 410 زندانی دارای جرائم غیرعمد خبر داد و گفت: اشتغال‌زایی 334 نفر، مرمت و بازسازی 49 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی، ساخت 352 واحد مسکونی مددجویان کمیته ‌امداد، ساخت 30 واحد برای مددجویان و سه پروژه ورزشی از اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در عرصه‌های مختلفی حضور داشته اما وظیفه اصلی تأمین امنیت است بیان کرد: در زمینه تأمین امنیت اکنون مشکلی در مرزهای استان وجود ندارد به طوری که امروز اتحاد و هم‌افزایی نیروهای نظامی و امنیتی به کوری چشم دشمنان در اوج قرار دارد و کوچکترین تعرضی را در نطفه خاموش می‌کنند.

جلیلیان با اشاره به اینکه عمده گرانی‌ها به ضعف مدیریت مربوط است گفت: اگر مدیریت و تفکر انقلابی همچون حاج قاسم داشته باشیم مشکلات برطرف می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه وقتی در کنگره آمریکا از سرداران سپاه یاد می‌شود نشان دهنده اقتدار سپاه است عنوان کرد: آمریکا با تمام توان آمده بود که حاکمیت سوریه را نابود و داعش را مستقر کند اما سپاه مقابل آن ایستاد.

جلیلیان با اشاره به اینکه باید باور داشته باشم که در حال جنگ هستیم و در این شرایط نگاه ما به غرب و مذاکره چند باره نیست گفت: گاهی افرادی در داخل و خارج مخالف سپاه هستند که در واقع دشمن مردم هستند.

وی با بیان اینکه سپاه از نظر امکانات و مالی توانمندی‌های دارد اما عامل اصلی موفقیت آن معنویت و تقوا است افزود: اگر سپاه نبود امنیت و آرامش نداشتیم و اصلا کشور نبود زیرا سپاه مطیع محض ولایت و رهبری و بازوان پرتوان امامت و ولایت و مالک اشتر ولی فقیه و امام زمان(عج) محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سپاه با بنیه قوی چشم‌اندازی روشن در پیشرو دارد بیان کرد: ما لبه دنبال تمدن‌سازی هستیم و سپاه در این زمینه نقش اساسی دارد.

وی افزود: هر کجا جنایتکاری و یزیدیانی در جهان سر برآورند پاسدارانی از تبار حسینی مقابل آن‌ها می‌ایستند و این فداکاری مرز نمی‌شناسد و لازم باشد در فلسطین و پشت کاخ سفید هم حاضر خواهند شد.

جلیلیان با اشاره به اینکه نمی‌توان گفت کسی پاسدار باشد اما حسینی نباشد و سپاه به این افتخار می کند و سلامت سپاه به همین است گفت: سپاه به این جایگاه رسیده که معیار تشخیص حق و باطل است و کسی که با سپاه مخالف باشد با ولایت فقیه مخالف است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه سپاه در زمینه انتخابات به صورت مصداقی وارد نمی‌شود زیرا شأن و جایگاه سپاه بالاتر از این است که به دنبال افراد باشد عنوان کرد: دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن انتخابات است اما ما برای گرم کردن فضای انتخابات و حضور گسترده مردم تلاش خواهیم کرد.

جلیلیان با اشاره به اینکه باید دولتی انتخاب شود که نگاه به غرب و مذاکره با آمریکا نداشته باشد گفت: هر کسی که می‌خواهد وارد میدان شود باید بداند که خیلی‌ها سال‌ها شعار دادند و ما نتیجه حاصل نشد و تنها باید تعهد و روحیه انقلابی داشته باشند در غیر این صورت به دنبال مذاکرات با آمریکا خواهند بود بود.

ارسال نظرات