تبریک روز پاسدار به کادر سپاه شهرستان مهریز+ تصاویر

فرماندار و امام جمعه مهریز روز پاسدار را به مجموعه کادر سپاه شهرستان تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۲۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، همزمان با میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار زارعزاده فرماندار و همچنین حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اهداء شاخه گل این روز را به مجموعه کادر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تبریک گفتند.
در حاشیه این برنامه زارعزاده فرماندار و محی الدینی امام جمعه شهرستان هر کدام جداگانه این روز را به فرمانده ناحیه مقاوومت بسیج تبریک گفته و از زحمات و تلاش‌های مجموعه پاسداران شهرستان قدردانی نمودند.
همچنین سرهنگ فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیان داشت: تمام تلاش مجموعه سپاه در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب هست و در این مسیر برای رشد و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی که همان ایجاد تمدن نوین اسلامی است آماده همکاری با کلیه ارگان‌ها و نهاد‌های شهرستان را اعلام می‌نماید.
فاتحی تصریح نمود: نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به روز پاسدار در حقیقت بار مسئولیت را بیشتر می‌کند و امیدواریم بتوانیم در مسیر حضرت سیدالشهدا (س) گام برداریم و موجبات رضایت حقتعالی و شهدا و تمام کسانی که جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا نمودند را فراهم نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار