بيانيه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت روز جانباز

زنجان-سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت روز جانباز بيانيه اي صادر نمود.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۳۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت روز جانباز بیانیه‌ای بشرح ذیل صادر نمود.

متن بیانیه به این شرح است:

تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی ایران سرشار از لحظاتی است که یکپارچگی، اتحاد و جانفشانی فرزندان برومند ایران اسلامی را در دفاع از تمامیت میهن اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی به نمایش می‌گذارد.

بی‌تردید تحقق آرمان‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) و روحیه استکبارستیزی ملت بزرگ ایران، قدرت‌های سلطه‌طلب را به وحشت انداخته و اقتدار بی‌چون‌وچرای ایران اسلامی در ابعاد مختلف را به جهانیان اثبات کرده و در این میان دوران دفاع مقدس و هشت سال حماسه سازی و جان‌فشانی درراه وطن، مقطعی درخشان و تاریخ‌ساز محسوب می‌شود.

ولادت حضرت ابوالفضل (ع)، روز جانباز نام گرفت تا یادآور رشادت‌های غیور مردانی باشد که به تبعیت از ولایت و در راه ایمان و عقیده با بذل جان خود به مقام جانبازی نائل آمدند.

جانبازان عزیز تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خود گذشتگی اند و همچون مولای خود قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) در راه ترویج فرهنگ ناب اسلامی و احیای ارزش‌ها استوار ماندند.

به یقین جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تأسی از همان مکتب علمدار کربلا، گذشت، فداکاری، صبر و بردباری پیشه کردند و اسوه ایمان، صلابت، ایستادگی و رشادت گشتند. در راه دین و ولایت و دفاع از کشور به مقام جانبازی و ایثارگری نائل آمدند و چه لقبی برازنده‌تر و نیکوتر از «شهید زنده» برای این انسان‌های وارسته و ثابت قدم می­توان یافت.

روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، اعیاد شعبانیه بخصوص چهارم شعبان المعظم سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز تجلیل از مقام جانباز را به بزرگ جانباز انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، خانواده شهدا و جانبازان سرافراز و مقاوم استان زنجان و خانواده‌های صبور و بزرگوار آنان تبریک عرض نموده، سلامتی و شفای عاجل تمامی جانبازان عزیز را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار