خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

رقابت ۹۵۲ داوطلب برای کسب کرسی شورای شهر در استان

حبیبی از رقابت ۹۵۲ داوطلب شورای شهر استان در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۹۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به داوطلبان انتخابات شورای شهر استان بیان کرد: ۹۵۲ داوطلب شورای شهر استان در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر به رقابت می پردازند.

وی گفت: شهرستان قزوین با ۳۴۷ داوطلب، شهرستان البرز با ۲۳۴ داوطلب، شهرستان تاکستان با ۱۴۷ داوطلب، شهرستان بویین زهرا با ۱۰۱ داوطلب، شهرستان آوج با ۳۲ داوطلب و شهرستان آبیک با ۸۳ داوطلب در انتخابات حضور خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: رقابت در شهرها جدی است به نحوی که در برخی شهرها تا ۲۴ برابر در هرکسی شورا، داوطلب وجود دارد.

حبیبی عنوان کرد: شهرهای قزوین، محمدیه، الوند، تاکستان، آبیک و اقبالیه بیشترین تعداد داوطلبین را دارند. در شهر قزوین برای هر کرسی شورا، ۲۵ نفر، در شهر محمدیه ۱۴ نفر، الوند ۱۳ نفر و در شهر تاکستان ۱۲ نفر داوطلب کرسی شورا هستند.

وی افزود: ۸۶ درصد داوطلبین آقا و ۱۴ درصد خانم هستند. همچنین ۹۱ درصد داوطلبین دارای تحصیلات کارشناسی به بالا هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: ۵۱ درصد داوطلبین به صورت غیرحضوری و ۴۹ درصد به صورت حضوری ثبت نام کرده اند.

حبیبی گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبین در مراجع چهارگانه و هیات های اجرایی تا ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها