خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید احمدی روشن شیراز که برگزیده جشنواره مالک اشتر بود، طی حکمی از طرف دبيرکل مجمع مشورتي نظام مسائل کشور، دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۱۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، دکتر محمدصالح مقدسي فرمانده پایگاه شهید احمدی روشن شیراز که برگزیده جشنواره مالک اشتر بود، همزمان با راه اندازي دبيرخانه مجمع مشورتي نظام مسائل کشور در فارس؛ طي حکمي به عنوان دبير مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس منصوب شد.

حمزه صفربيگي، دبيرکل مجمع مشورتي نظام مسائل کشور در این حکم  انتصاب، خطاب به مقدسي آورده است: نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی در راستای مأوریت و اهداف نظارت‌های میدانی با استفاده از ظرفيت‌هاي مردمی که در کمیسیون‌های تخصصی در دستورکار قرار گرفته است، بدینوسیله شما را به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس منصوب می‌نمایم.

به گزارش بسيج، «مجمع مشورتی نظام مسائل کشور» در دومین سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و استفاده از همت، هوشیاری، سرعت عمل و ابتکار جوانان در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی  ذیل نظارت میدانی و مرکز پژوهش‌هاي مجلس شورای اسلامی با هدف تعامل سازنده با بخش‌های مختلف اجتماعی، حقوقی، اقتصادی، عمران، صنایع، کشاورزی، بهداشت، فرهنگی، آموزش و انرژی در تمامی نقاط کشور راه‌اندازی شد که امروز نيز دبيرخانه اين مجمع در استان فارس، فعاليت خود را آغاز نمود.

محمدصالح مقدسي، دبير مجمع مشورتي نظام مسائل فارس در پيامي به مناسبت آغاز به کار اين مجمع در فارس اعلام داشت: سازماندهی اندیشمندان، فعالان و نخبگان جوان، در همه‌ میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی در قالب کارگروه‌های ده‌گانه در استان پهناور و ولايت مدار فارس نسبت به شناخت مشکلات، کشف زیرساخت‌ها، ظرفیت‌های موجود و قابل ایجاد در شهرستان‌ها به منظور عملی کردن و محقق ساختن بخشی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از جمله اهداف تشکیل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور است.

مقدسي در ادامه بيان داشت: کارگروه‌های ده‌گانه با رویکرد بررسی میدانی در مرکز استان و تمامي شهرستان‌هاي استان، علاوه بر بررسی مشکلات و مسائل، ظرفیت‌های بومی را کشف و معرفی کرده و راهکارهای اجرایی لازم را ارائه می‌دهند، سپس کارگروه‌های متناظر استانی پس از جمع‌بندی و بررسی‌های لازم و پردازش اطلاعات و ارائه پیشنهادات مربوطه برای رفع مشکلات و اجرایی کردن ظرفیت‌ها به کمیسیون‌های مربوطه در مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد تا برای هر کدام از آنها در سطوح مختلف تصمیم‌گیری صورت گیرد.

وي اضافه کرد: مجمع نظام مسائل استان فارس با مجموعه‌ای بیش از 1900 نفر از جوانان متخصص و انقلابی به عنوان حلقه میانی بین مردم و حکومت، با هدف مطالبه‌گری و رفع مشکلات خرد و کلان مردم و با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود استان از طریق شبکه‌سازی این نخبگان و فعالان اجتماعی، علمی و... در هر شهرستان مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

مقدسي در پايان با تأکيد به اینکه این مجمع کاملاً فراجناحی است، بیان داشت: مجمع با تمامی نهادها و مجموعه‌های حاکمیتی، دولتی و مردمی همکاری خواهد داشت و به دور از خط کشي هاي سياسي؛ از تمام ظرفیت‌هاي موجود، برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود که رفع مشکلات موجود و حرکت به سوی پیشرفت و آبادانی استان پهناور و انقلابي فارس است، استفاده می‌کند.

انتهاي پيام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها