خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان خبر داد

افتتاح ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در همدان

همدان-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از افتتاح ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۶۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
افتتاح ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید اسکندر صیدایی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و ستاد فرماندهی، اقتصاد مقاومتی استان همدان و شورای برنامه‌ریزی استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: کمیته‌های چهارگانه اقتصاد مقاومتی به ریاست معاونین استاندار تشکیل جلسه دادند و پروژه‌های مهم و کلیدی برای سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده که ۹۰ پروژه در بخش‌های مختلف استان تأیید شده و ۳۰ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان ابراز داشت: طی دو روز گذشته ۳۰ میلیارد تومان دیگر برای مرکز جامع سرطان استان از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور واگذار شد.

وی گفت: در کمیته اقتصادی، اقامتگاه‌های گردشگری و کمک به ایجاد نمایشگاه‌های صنایع دستی، شرکت‌های دارویی مختلف و واحد‌های گلخانه‌ای موجب آبرو و توسعه استان شده است.

صیدایی ادامه داد: در کمیته علم و فناوری نیز تولید قطعات خودرو و سایر پروژه‌ها پیش‌بینی شد و در کمیته گفتمان‌سازی مباحثی همچون احداث ساختمان تحقیقات تکمیلی E۸، تکمیل اردوگاه‌ها، مجتمع‌های فرهنگی و مراکز فرهنگی از جمله مباحثی است که استان جمع‌بندی کرده است تا به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال شود تا همچنان برنامه محور در تمام ابعاد و با آینده‌نگری پیش رویم.

وی با بیان اینکه اعتبارات اولیه سال ۹۹، ۳۴۴ میلیارد تومان بود، ابراز داشت: حدود ۸۰ میلیارد تومان کمبود هزینه‌ای داشتیم و حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد املاک و اموالی که در انبار بوده به ما کمک کرد که حدود ۲۰ میلیارد فروش داشتیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان ادامه داد: ۱۱۶ درصد متوسط دریافتی و عملکرد دستگاه‌های استان است و حدود ۱۶ درصد دیگر هم از طریق منابع مختلف تزریق شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات