نظارت بر بازار/ بسیجیان شاهرودی به میدان آمدند

شاهرود_سومین مرحله از رزمایش نظارت و کنترل بازار شهرستان شاهرود در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۰۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
نظارت بر بازار/ بسیجیان شاهرودی به میدان آمدندایمان حسنی، فرمانده بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به روز‌های پایانی سال و لزوم تشدید نظارت بر بازار اظهار کرد: سومین مرحله از رزمایش نظارت و کنترل بازار در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع برگزار شد.
حسنی افزود: این رزمایش به‌صورت مشترک بین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود و با مشارکت نیرو‌های حوزه مقاومت بسیج ولایت سپاه شهرستان شاهرود برگزار شد.
وی با بیان اینکه اقدامات انجام‌شده در قالب این قرارگاه رضایت عمومی را به همراه داشته است، گفت: تعدادی از کسبه و مؤثران شهرستان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با نصب بنر از اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و قرارگاه ۱۷ ربیع در برخورد با جرائم اقتصادی و گران‌فروشی و احتکار تقدیر و بر ضرورت تداوم این اقدامات تأکید کردند.
فرمانده بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با اشاره به حضور فعال بازرسان بسیجی در کنار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در نظارت بر بازار تصریح کرد: مقابله با مفاسد اقتصادی، احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی در دستور جدی قرارگاه ۱۷ ربیع قرار دارد.
حسنی بیان کرد: تاکنون اقدامات انجام‌شده در این راستا به‌خوبی پیش رفته و اثر مطلوبی در بازار داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار