خبرهای داغ:

کشف ۲.۵ تن روغن احتکارشده در شاهرود

شاهرود_فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود از کشف ۲.۵ تن روغن خوراکی احتکارشده در این شهرستان در دو مرحله توسط قرارگاه ۱۷ ربیع خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۰۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کشف ۲.۵ تن روغن احتکارشده در شاهرودایمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای مقابله با جرائم اقتصادی در شهرستان شاهرود در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع اظهار کرد: در این راستا بسیجیان با همکاری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود، یک محموله یک تنی روغن خوراکی را در شاهرود کشف و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کردند.
وی افزود: در عملیات دیگری نیز بسیجیان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود، ۱.۵ تن روغن نباتی خوراکی را از یک مغازه‌دار در شهر شاهرود کشف کردند.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود تأکید کرد: قرارگاه ۱۷ ربیع در راستای مقابله با جرائم اقتصادی به‌ویژه احتکار و گران‌فروشی با حضور بسیج و سپاه و اداره صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کند.
حسنی گفت: تلاش ما در این قرارگاه در راستای مقابله با محتکران، گران‌فروشان و کم‌فروشان است که در این اوضاع به مردم رحم نمی‌کنند و اقدامات این قرارگاه با جدیت دنبال می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها