خبرهای داغ:
اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: شهید «حاج قاسم سلیمانی» امروز می‌تواند به عنوان بهترین الگو برای پاسداران و بسیجیان تراز انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۴۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

شهید «سلیمانی» بهترین الگو برای پاسداران تراز انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسد آباد، سرهنگ امیدعلی الیاسی در دیدار تعدادی از پاسداران این شهرستان با امام جمعه اسدآباد اظهار داشت: شهید والامقام سردار «حاج قاسم سلیمانی» امروز می‌تواند به عنوان بهترین الگو برای پاسداران و بسیجیان تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی گفت: نام و یاد این شهید پر افتخار همچون ستاره‌ای در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و راهی که او انتخاب کرده به طور قطع توسط پاسداران، بسیجیان و جوانان ایران اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بیان داشت: شهدای عزیز ما نمونه‌هایی از پرورش یافتگان مکتب حسینی و عاشورایی هستند که تا پای جان بر عهد خود باقی مانده و سرافرازانه به شهادت رسیدند.

وی گفت: پاسداران عزیز انقلاب اسلامی پیشگامان ایجاد تمدن اسلامی هستند که این مهم جز با تعمیق معنویت، توسل به اهل بیت(ع) و پیروی از سیره عملی امامین انقلاب محقق نمی‌شود.

الیاسی در پایان ضمن اعلام آمادگی پاسداران برای صیانت از انقلاب اسلامی تصریح کرد: وظیفه سپاه پاسداران حفاظت از دستاوردهای انقلاب است که انشاالله به فضل الهی و دعای امام عصر(عج) تا پای جان و تا آخرین قطره خونمان از شجره طیبه انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات