فرمانده سپاه عباس آباد :

سپاه برای کمک به مستضعفان هیچ‌خط قرمزی ندارد

ساری- فرمانده سپاه عباس آباد گفت:سپاه پاسداران هرجایی که انقلاب اسلامی احتیاج داشته باشد، حاضر است و در این راه هیچ‌خط قرمزی برای کمک به مستضعفان ندارد.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۶۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به مناسبت میلاد سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار امام جمعه، فرماندار، مسئولین و جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور در دفتر سرهنگ ابراهیم پور فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد با وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
 
سپاه هیچ‌خط قرمزی برای کمک به مستضعفان ندارد

سرهنگ ابراهیم پور ضمن خیر مقدم به جمع حاضر اظهار کرد: ما پاسداران افتخارمی کنیم که ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار نامگذاری شده است، زیرا امام حسین (ع) چگونه زیستن را به بشریت آموخت و همچنین سپاه پاسداران بر خود می‌بالد که از بدو پیروزی انقلاب در کنار مردم بوده است.
 
فرمانده سپاه عباس آباد با تأکید بر اینکه سپاه بنا بر رسالت حضرت امام خمینی (ره) مستضعفان را صاحبان اصلی انقلاب می‌داند، بیان کرد: سپاه پاسداران هرجایی که انقلاب اسلامی احتیاج داشته و نائب امام زمان (عج) دستور دهند، بدون درنظر گرفتن مناسبات مختلف برای حفظ انقلاب گام‌های مؤثر برداشته و در این راه هیچ‌خط قرمزی برای کمک به مستضعفان ندارد.
 
سپاه هیچ‌خط قرمزی برای کمک به مستضعفان ندارد
 
وی تصریح کرد: امروز اقتدار انقلاب اسلامی مدیون خون‌های به ناحق ریخته شهیدان است به ویژه شهدای حرم که امام (ره) را ندیدند، اما جان خود را برای حفظ اسلام و انقلاب در راه خدا فدا کردند.
 
سرهنگ ابراهیم پور اضافه کرد:امیدواریم بیماری کرونا زودتر از بین برود و مردم ایران به همراه مردم عراق بتوانند در مرقد امام حسین (ع) حضور پیدا کنند ضمن اینکه در اربعین سال‌های گذشته مشاهده کردیم دو ملت ایران و عراق یک روح در دو کالبد هستند.
 
سپاه هیچ‌خط قرمزی برای کمک به مستضعفان ندارد
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها