خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: طرح شهید سلیمانی و کمک مومنانه در سال جدید با قدرت ادامه می یابد.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۳۴
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه جلسه با سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق و سالی پر برکت برای مردم ایران گفت: در جلسه ای که با فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد ، مقرر شد که باتوجه به ایام نوروز و سفر های نوروزی، طرح شهید سلیمانی تداوم داشته باشد.
وی افزود: در همه ی شهرستان های استان تیم های غربالگری، رصد و شناسایی و نظارت با قدرت به کار خود ادامه می دهند تا با همکاری با دانشگاه های علوم پزشکی استان از شروع موج جدید کرونا در استان جلوگیری شود.
سردار دامغانی تصریح کرد: نقاهتگاه های سپاه در شهرستان های استان آمادگی کامل را برای پذیرش بیماران کرونایی دارند و همکاری کامل با دانشگاه های علوم پزشکی استان در این خصوص انجام می شود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: در راستای اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه در چند روز اخیر تعداد 50 هزار بسته معیشتی در بین مردم نیازمند استان توزیع شد.
وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون با همکاری مردم و خیرین بیش از 260 هزار بسته معیشتی در بین مردم نیازمند استان توزیع شده است و این طرح ادامه می یابد تا از درد و آلام مردم نیازمند کاسته شود.
سردار دامغانی در پایان ضمن قدردانی از مردم و خیرین برای مشارکت گسترده در طرح مواسات و کمک مومنانه خاطرنشان کرد: امیدوارم سال 1400 سالی پربرکت برای همه ی مردم ایران و استان سمنان باشد و بتوانیم با همدلی و هم افزایی شاهد کاهش درد ها و رنج های نیازمندان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها