سرهنگ علي خالقيان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از مشارکت بيش از هشت هزار بسيجي در طرح شهيد سليماني در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۶۲
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ خالقيان در جلسه ويدئو کنفرانس قرارگاه شهيد سليماني که با حضور معاونت هاي تخصصي سپاه استان سمنان برگزار شد گفت:  290  ميليارد تومان کمک هاي نقدي در تهيه سبدهاي معيشتي جهت کمک به نيازمندان هزينه شده است که جاي تشکر ويژه از خيرين و مردم استان سمنان را دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در ادامه گفت: در سال گذشته در طرح شهيد سليماني بيش از هشت هزار نيروي بسيجي در قالب اين طرح به مجموعه علوم پزشکي و کادر درمان کمک کردند و خالصانه به همياري با مردم پرداختند و اين يکي از مهمترين عوامل کنترل و کاهش شيوع کرونا در سطح استان و کشور بود.

خالقيان افزود: در سال جاري با توجه به شيوع و رشد ويروس منحوس کرونا در استان سمنان و ساير استانهاي کشور و قرارگيري در وضعيت قرمز و افزايش تعداد مبتلايان در استان سه مصوبه در جلسه امروز تصويب شد و به سرعت به رده ها و پايگاههاي بسيج ابلاغ مي شود تا بار ديگر با همت مردم و بسيجيان از رشد اين بيماري پيشگيري کنيم.

سرهنگ علي خالقيان  بيان کرد: تزريق 10 هزار نيروي بسيجي به مجموعه طرح همياران سلامت در طرح شهيد سليماني در سطح استان در سال جاري  با اقداماتي از قبيل برقراري غربالگري، تيمهاي حمايتي و انجام تست هاي سريع کرونا را يکي از مهمترين موصوبات اين جلسه بوده است.

وي خاطر نشان کرد: توزيع سبدهاي معيشتي با پيش بيني 50 هزار سبد معيشتي از ابتدا تا پايان ماه مبارک رمضان جهت بهره مندي نيازمندان  در سطح استان  نيز از ديگر مصوبات اين جلسه بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان سمنان در پايان ضمن تاکيد بر رعايت بيشتر و دقيق تر موارد بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي، از خيرين و هم استاني هاي عزيز جهت اعتلاي اين طرح و کمک به پيشگيري و از بين بردن اين ويروس منحوس مدد خواست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها