نماينده ولي فقيه در استان سمنان گفت: همکاري مردم در رزمايش مواسات بي نظير بوده است.
کد خبر: ۹۳۲۹۹۸۶
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ آيت الله سيد محمد شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان در ديدار با فرمانده سپاه استان گفت: همکاري مردم در اجراي رزمايش مواسات در استان بي نظير بوده است و بايد از مردم به خاطر بخشندگي آنها تقدير شود.

وي افزود: يکي از برکات شيوع کرونا در استان ايجاد وحدت در بين مردم بوده است که بسيار چشمگير بوده است و بايد اين وحدت براي حضور حداکثري مردم در انتخابات پيش رو حفظ شود.

او ادامه داد: بايد تلاش شود تا جشن هاي نيمه شعبان با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و باشکوه برگزار شود و سپاه در اين زمينه بايد همکاري مناسب داشته باشد.

آيت الله شاهچراغي تصريح کرد: جشن هاي نيمه شعبان سنتي بسيار پسنديده و مبارک است که براي برگزاري آنها بايد تلاش شود.

سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اين ديدار گفت: در يک سال اخير مردم 290 ميليارد تومان کمک نقدي و غير نقدي و خدماتي در رزمايش مواسات در استان همکاري داشته اند.

وي افزود: 1100 مورد بخشودگي اجاره مغازه ها و منزل و آزادسازي 63 زنداني جرائم غير عمد در استان از مواردي بوده است که با همکاري مردم در رزمايش مواسات انجام شده است.

او ادامه داد: در طرح شهيد سليماني 6 هزار بسيجي در قالب 998 تيم سازماندهي شده اند و به صورت محله اي غربالگري و رصد بيماران کرونايي را انجام داده اند.

سردار دامغاني تصريح کرد: از زمان اجراي طرح شهيد سليماني تاکنون تعداد بيماران بستري و فوتي ناشي از بيماران کرونايي کاهش چشمگيري داشته است.

حجت الاسلام خرميان مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان سمنان در اين جلسه گفت: در نماز جمعه هفته گذشته حدود 20 ميليون تومان کمک براي همدردي با مردمان زلزله زده سي سخت جمع آوري شده است.

وي افزود: در راستاي کمک به مردم زلزله زده سي سخت، طلاب جهادي و بسيجيان و پزشکان از استان سمنان به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها