خبرهای داغ:

توزیع بیش از 275 هزار بسته میعشتی در بین نیازمندان در سال 99

دبیر قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان گفت: در سال 99 بیش از 275 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۳۹۹
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مهدی کاشفی دبیر قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان با بیان اینکه رسیدگی به محرومین و نیازمندان یک هدف و اولویت مهم است گفت: چشم‌انداز قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل جبهه جهادی خدمت ‌رسان است.

وی با بیان اینکه در سال جاری و به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم با مشکلات زیادی مواجه شده اند افزود: تا آخرین لحظه ریشه کنی این ویروس در کنار مردم خواهیم ماند و حتی ذره ای هم سست نشده و اقدامات مان هر روز نسبت به قبل قوی تر و منسجم تر پیش می‌رود.

مهدی کاشفی افزود: بسیج در همه دوره‌های انقلاب اسلامی از دفاع مقدس گرفته تا سازندگی و آبادانی کشور در عرصه حضور فعال داشته و این نقش نه تنها کمرنگ نخواهد شد بلکه روز به روز پر رنگ تر خواهد شد.

وی افزود: در سال جاری و در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیش از 275 هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

دبیر قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان تصریح کرد: هر بسته معیشتی به طور متوسط شامل 15 قلم کالا بوده و ارزش مجموع این بسته های معیشتی بیش از 110 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: سپاه و اقشار مختلف بسیج سازندگی، بسیج اصناف، بسیج کارگری و ادارات ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و هلال احمر پای کار بوده و در تهیه این بسته های معیشتی همکاری داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها