خبرهای داغ:
همدان-مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید مطهری همدان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب و شعار سال به عنوان «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی»،بزرگ‌ترین چشم‌انداز بسیج دانشجویی در سازماندهی و جهت‌گیری هسته‌های مسئله محور است.
کد خبر: ۹۳۲۹۳۶۳
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

بیانات رهبری و شعار سال بزرگ‌ترین چشم‌انداز بسیج دانشجویی در جهت‌گیری هسته‌های مسئله محورمرتضی عبدلی خرسند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به ویژه به  قشر جوان و دانشجو اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب و تعیین شعار سال به عنوان «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی»، بزرگ‌ترین چشم‌انداز بسیج دانشجویی در راستای سازماندهی و جهت‌گیری هسته‌های مسئله محور دانشجو در سال ۱۴۰۰ است.

وی افزود: شعار سال ۱۴۰۰ با درایت و نکته‌سنجی مقام معظم رهبری با سه محور «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی» طراحی و اعلام شده  که به طور قطع قشر جوان و دانشجو در هر سه حوزه خود را از مخاطبان جدی این رهنمود داهیانه می‌داند.

مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید مطهری همدان با اشاره به اینکه تشکیل هسته‌های مساله محور و پرداختن به مسائل مهم کشور و مطالبه‌گری دانشجویی از اهداف  مورد توجه بسیج دانشجویی است، گفت: حضور جهادی در عرصه‌های مختلف با رویکرد حل مساله و برنامه‌ریزی منظم و دقیق باعث بروز اتفاقات و اقدامات خوبی می‌شود که از جمله آن می‌توان به کسب موفقیت‌های مختلف علمی از سوی دانشجویان بسیجی اشاره کرد.

وی ادامه داد: تولید بدون اهرم‌های مطمئن ( پشتیبانی‌ها) معمولا به کندی صورت می‌گیرد بنابراین طراحی مراکز پشتیبانی با برنامه‌ریزی در تمام عرصه‌ها می‌تواند برای جلوگیری از هدر رفت منابع موثر باشد تا بستری آرام و مطمئن برای فعالان عرصه تولید، فراهم کند.

عبدلی خرسند تاکید کرد: برداشتن موانع موجود در مسیر پیشرفت از جمله موارد مهم است که باید در همین راستا برای تسریع و ساده‌سازی فرآیند تولید اقداماتی صورت گیرد.

وی ادامه داد: می‌طلبد که کارگروه‌ها و هیئات اندیشه‌ورزی دانشجویان، فعال شده و نسبت به ایده‌پردازی و راهکاریابی برای تداوم و تعمیق فعالیت‌های مجموعه‌ انجام گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات